Опубліковано

Мережа Döner Маркетів, яку розвиває МХП з партнерами, зросла до 150 закладів

Мережа смачного безпечного стритфуду Döner Маркет, яку розвиває компанія МХП спільно з партнерами, налічує вже 150 закладів. Ювілейний відкрився у Запоріжжі.

Döner Маркети — це місце, де гості завжди можуть скуштувати шаурму та донери, а також нагетси, сирні палички, картоплю фрі та інші страви. Перша точка бренду була відкрита в Києві у вересні 2020 року. Зараз заклади мережі працюють у різних населених пунктах 20-ти областей України.

У кожному Döner Маркеті панують три основних принципи: єдиний смак, технологічність та безпека й контроль. Для приготування страв використовуються продукти тільки від перевірених постачальників. Наприклад, шаурма й донери готуються з курятини «Наша Ряба» та яловичини Skott Smeat.

«Мережа Döner Mаркет, яку ми розвиваємо з партнерами, стає синонімом якісно нового, смачного українського стритфуду. Популярність такого формату страв загалом зростає коштом зручності та швидкості та споживання. А секрет успіху нашої мережі полягає ще й у дотриманні всіх вимог якості та безпечності, а також відповідальному підході до сервісу. Розвиток мережі Döner Mаркетів у тісній взаємодії з партнерами дозволяє нам не тільки створювати комфортні заклади харчування для українців, а ще й нарощувати кількість відповідального бізнесу, який працює прозоро, сплачує податки й таким чином підтримує економіку України», — зазначає Дмитро Озеран, керівник управління по роботі з франчайзі компанії МХП.

Заклади Döner Маркет бувають різних форматів: корнери в торгово-розважальних центрах, окремі заклади більших і менших розмірів, Döner-кафе. Для роботи на подіях з великою кількістю людей є мобільна точка Döner Трак. Над таким різноманіттям МХП з партнерами працюють для того, щоб споживач завжди міг знайти заклад мережі й смачно та безпечно поїсти.

«Основна перевага Döner Mаркетів полягає в тому, що це доступні й зручні місця для споживачів. У своїх закладах ми пропонуємо українцям якісний продукт і належний рівень обслуговування. І МХП дуже допомагає нам у цьому напрямі. Наприклад, коли ми відкриваємо кожен новий Döner Mаркет, фахівці з МХП активно долучаються та разом з нами розробляють проєкт з нуля і до точки, яка готова приймати гостей. А після відкриття в кожному закладі відбуваються регулярні аудити. Така співпраця допомагає нам робити Döner Mаркети, які подобаються споживачам», — говорить Олександр Новіков, партнер МХП із Запоріжжя.