Döner Маркет запрацював у новому сімейному форматі з функцією DRIVE
Мережа закладів смачного безпечного фастфуду Döner Маркет, яку розвиває компанія МХП спільно з партнерами, поповнилася новим закладом – DRIVE+сімейний формат. В ньому можна за хвилини взяти з собою перекус в авто чи зробити зупинку для перепочинку в дорозі. Запрацював цей Döner Маркет у Зазим’ї Київської області.
Особливість його в тому, що це мікс форматів. DRIVE — для тих, хто хоче отримати своє замовлення за кілька хвилин не виходячи з авто, щоб потім смачно й безпечно перекусити в дорозі або вдома. Сімейний заклад — для гостей, яким треба перепочити й насолодитися улюбленими стравами або ж весело провести час із друзями чи дітьми. Для цього Döner Маркет обладнаний літньою терасою з дитячим майданчиком, а меню розширене — крім класичних донерів і шаурми є піца, бургери, а також позиції для дітей.
«Ринок фастфуду швидко розвивається, тож разом з партнерами ми постійно вдосконалюємось, шукаємо кращі рішення. Новий формат DRIVE+сімейний заклад у мережі Döner Маркет — це крок назустріч нашому споживачеві у зручності та комфорті. Тут є все, щоб якісно провести час з родиною: смачна і безпечна їжа для дорослих та дітей, дитячий майданчик та аніматор неділями, тераса для відпочинку, зручні посадкові місця, парковка. Ті ж, хто планує смакувати вдома чи в дорозі, може забрати замовлення на машині. Ми пропонуємо людям смачну й безпечну їжу, якісний сервіс і вибір зручного варіанту для кожного візиту», — розповів Дмитро Озеран, керівник управління по роботі з франчайзі МХП.
МХП як кулінарна компанія щодня працює, щоб запропонувати споживачам максимально широкий асортимент якісних і смачних продуктів харчування. Розвиток Döner Маркетів — один із напрямів цієї роботи. Компанія з партнерами активно відкриває нові заклади фастфуду, й станом на серпень 2023 року їх уже понад 150 у 20-ти областях України. А ще — зростає кількість форматів.
«У 2020-му році Döner Маркети починалися з моноформатів: продажу з віконця та маленьких кафе. Зараз мережа представлена у торгових центрах, відкриваються великі заклади. Вже існують Döner Маркет кафе з посадковими місцями, корнери у «М’ясомаркетах», зручні компактні точки продажу, формати to go у фасадах торгових центрів. Є навіть пересувний Döner Truck. Новий формат DRIVE+сімейний заклад задовольняє дві різні потреби споживача — швидкий перекус або можливість провести час з близькими у комфортному місці», — підкреслює Наталія Шадчнєва, керівниця Центру розвитку HoReCa МХП.
Döner Маркет — мережа зі зрозумілою шаурмою від «Нашої Ряби». У закладах мережі гості завжди можуть скуштувати шаурму та донер, які готують з якісного м’яса «Наша Ряба» та Skott Smeat, а також нагетси, сирні палички, картоплю фрі й інші страви. МХП відкриває як власні заклади мережі, так і з партнерами-франчайзі. Незалежно від того, відкритий магазин компанією чи франчайзі, у ньому завжди ситно, смачно, а головне — безпечно.