Опубліковано

Олексій Скіженок, Аrdis Group: чому клієнтський сервіс — це рятівне коло для національних мереж

Теги:
ARDIS GROUP

Директор клієнтського сервісу компанії Ardis Group Олексій Скіженок розповідає про роботу з українським ритейлом, закриття потреб клієнтів, основні переваги власного клієнтського сервісу в компанії й складнощі роботи з мережами.

Клієнтський сервіс — чому це важливо

Сьогодні обслуговування клієнтів означає надання проактивної та негайної підтримки клієнтам у будь-який час, тому клієнтський сервіс від Ardis Group — це підтримка, яку ми пропонуємо своїм клієнтам до та після того, як вони купують наші продукти, або користуються нашими сервісами. Для нас це надважливо, адже ми прагнемо, щоб кожен клієнт отримав легкий і приємний досвід співпраці з нами.

Сервіси, які пропонує компанія ритейлерам

Окрім базових сервісів (логістика по всій Україні, виконання SLA, планові активності, постійне розширення асортименту), які повинні бути у кожній компанії яка піклується про клієнта ми:

Аналізуємо ринок сиру — проводимо онлайн/офлайн зустрічі з нашими клієнтами для того, щоб тримати їх в курсі останніх подій сирного світу.

Ділимось новинами про активності брендів, які розвиваємо — інформуємо наших клієнтів про всі зміни в роботі з постачальниками та нашу діяльність, щодо просування брендів на ринку.

Проводимо навчання — навчаємо наших клієнтів як найоптимальніше працювати з продуктами у сирній галузі завдяки власній ProCheese Академії.

Основні переваги клієнтського сервісу для ритейлу

Серед основних переваг я б виділив: якість продукту, за яку відповідаємо вже 24 роки, можливість внести зміни в продукт (рецептура, пакування, фасування), логістика з дотриманням всіх норм транспортування сиру, розвиток продукту разом з нашими клієнтами.

Окремо слід зазначити те, що головна з наших цінностей компанії — це довіра. Саме її ми вибудовуємо з нашими клієнтами, підтримуючи їх у складні часи, як і вони нас. Зараз бачимо, що саме довіра один до одного допомагає нам і далі надавати сервіси клієнтам на стабільно високому рівні й підтримувати економіку країни.

«Не зважаючи на падіння ринку майже у два рази, наші продукти та сервіси дозволяють нам разом з клієнтами рости, а саме з 2022 до 2023 ми виросли на 58% в ритейлі».

Унікальність підходу до надання клієнтського сервісу

Пропозиції, які надає наша компанія завжди передбачають аналіз споживачів, що допомагає прийняти рішення нашому клієнту. Ardis Group працює саме з потребами клієнтів на всьому ринку України, тому ми маємо змогу аналізувати потреби різних регіонів та типів бізнесу, що допомагає нам робити дійсно цінні й актуальні пропозиції для наших клієнтів. Так, наші сервіси покривають весь спектр потреб від пошуку продукту до навчання персоналу клієнта.

Ми не намагаємось щось продати тут і зараз, ми будуємо довгострокові відносини між нами та клієнтом і саме такі відносини дають Win-Win результат.

Завдяки наявності клієнтського сервісу в компанії й побудові довгострокових планів, з початку повномасштабної війни, нашій компанії вдалося не зупиняти постачання, підстрахувати наших клієнтів, що дало змогу нам та клієнтам утримуватися в той складний час й продовжити працювати. Зараз ми надаємо нові пропозиції, що дозволяє нашим клієнтам підтримувати інтерес у споживачів до їх мереж. Наприклад, об‘єднуватися й створювати разом спільні простори в мережах. Нам вже вдалося реалізувати 2 нових формати «Простір вільної їжі» й «Зберігання без турбування».