«Чистенько»: 13 років турботи та довіри
- Фото:
- All Retail
В жовтні мережа магазинів «Чистенько» святкує свій 13-й день народження.
Перший магазин, який тоді називався «Чистюля», відкрили у 2010 році. А вже 9 років по тому було прийняте рішення про ребрендинг. На той момент, мережа вже налічувала 60 магазинів. Так і зʼявився бренд «Чистенько», який на сьогодні налічує 110 магазинів у Львівській, Житомирській, Івано-Франківській та Рівненській областях.
Впродовж 13-ти років мережа активно розвивалась, та незмінними залишались високі стандарти сервісу та пропозиції найкращих товарів. За це і люблять «Чистенько» клієнти, яких на сьогодні вже понад 300 тис.
З нагоди Дня народження, в «Чистенько» анонсували дуже щедрі пропозиції. Клієнти мережі мають змогу отримати кешбек до 60% на понад 200 товарів. Окрім цього, на відвідувачів чекає безліч інших акцій та приємних сюрпризів до 15 жовтня 2023 року.
Виконавчий директор мережі магазинів «Чистенько», Володимир Бережанський, поділився своїми враженнями:
«Попри всі виклики сьогодення, дуже важливо дарувати людям відчуття затишку і комфорту. І ми вирішили зробити справжнє свято для наших відвідувачів. Акції, сюрпризи, високий кешбек до 60%. Наші клієнти це люблять, а ми любимо їх. Тому, всі задоволені.
Ми ніколи не стоїмо на місці. Продовжуємо розвиватись і вдосконалюватись. Мережа «Чистенько» і надалі розширюватиме свою присутність на ринку, оновлюватиме магазини, впроваджуватиме нові технології. Наші покупці постійно відчуватимуть покращення сервісу й матимуть змогу купувати лише якісну продукцію. Для нас важливо чути кожного, розуміти потреби, адже це одна з запорук успішного розвитку нашої мережі».