Опубліковано

Продажі зросли на 150%: як VARUS збільшив середній чек та конверсію на сайті

Теги:
VARUS
Фото:
All Retail

У 2023 році мережа VARUS почала співпрацювати із платіжною платформою Tranzzo. У результаті в мережі виросла кількість замовлень і розмір середнього чека. Завдяки технологіям Tranzzo зросла конверсія, а платежі відтепер проходять швидше.

До початку співпраці VARUS із Tranzzo клієнти мережі вносили оплату за товари в кошику, а після опрацювання замовлення їм повертали «решту» на картку. Цей процес складався з багатьох етапів і був достатньо складним для клієнтів. Тож для комфортного оформлення та зручної оплати замовлень потрібне було рішення, яке б дозволило швидко та без зайвих кроків списувати правильну суму з картки покупця.

«В онлайн-магазинів, що продають харчові продукти, є одна особливість — у 90% випадків фінальна сума оплати змінюється. Це відбувається через перерахунок фінальної вартості вагового товару та заміну позицій, які встигли розкупити» , — розповідає e-commerce директор VARUS Олег Спірін.

Команда Tranzzo впровадила два способи оплати для клієнтів VARUS.UA:

⦁ Клієнт прикріплює картку до свого акаунту в інтернет-магазині — і кошти списуються автоматично. Так ані клієнту, ані магазину не потрібно турбуватися про вчасну оплату замовлення.

⦁ Покупець отримує посилання на оплату в месенджері або SMS, переходить на платіжну сторінку VARUS та оплачує замовлення зручним методом. Оплата за посиланням працює тоді, коли клієнт не прикріпив картку для автосписання, або платіж з якоїсь причини не пройшов.

На початку співпраці Tranzzo та VARUS головною метою було збільшити кількість замовлень в онлайн-магазині через покращення платіжного досвіду клієнтів. Для цього ритейлер і платіжна платформа разом з Visa реалізували декілька рішень:

⦁ зробили платіжну сторінку зручною і зрозумілою;

⦁ додали можливість прив’язувати картку для автоматичної оплати після збирання замовлення;

⦁ клієнти VARUS отримали знижку 5% під час оплати карткою Visa.

«Коли платіж надходив у нашу систему, вона аналізувала певний набір параметрів, «бачила» картку Visa та віднімала 5% від суми замовлення. До банку, що випустив картку, надходила інформація про списання грошей уже з урахуванням знижки. Різницю в сумі для продавця компенсувала Visa», — пояснює СЕО Tranzzo Маргарита Очигава.

Через пів року після початку співпраці із Tranzzo середній чек VARUS збільшився на 19%, а кількість оплат на сайті varus.ua зросла на 150%. Прозоріший процес оплати й акція від Visa стали додатковими стимулами для клієнтів мережі купувати більше.