Повний перезапуск: як за пів року «Вухастик» став головним дитячим брендом на полицях магазинів України
ТМ «Вухастик» — український бренд догляду за малюками з перших днів життя. Влітку 2023 було розпочато виробництво продукції «Вухастик», і тепер він представлений на полицях майже всіх відомих ритейлерів, активно розвивається і виходить на європейський ринок.
Редакція All Retail поспілкувалась із Світланою Поповою, керівником відділу маркетингу компанії Afina Group (власника ТМ "Вухастик«).
- Доброго дня. Пройшло лише пів року з моменту виробництва цього продукту. У чому секрет швидкого зростання дитячого бренду у такі короткі терміни?
- Найголовніше — це запит від споживачів. Перед запуском «Вухастика» у квітні 2023 ми провели глобальне дослідження споживачів і виявили, що є попит на товари для дітей та гіпоалергенні товари для дому, але споживачі не можуть знайти гідну якість продукції в одній лінійці. Дуже багато брендів намагалися зробити певні проєкти, але жоден з них не зміг дати споживачеві високу якість продукції та таку широку лінійку, яку наразі пропонує «Вухастик».
Ми бачимо підтримку як від українських великих ритейлерів, так і від локальних мереж та підприємців. Роздрібні торговельні мережі надають можливість нашим продуктам бути доступними для широкого кола споживачів. Це забезпечує зручність для батьків, які шукають найкращі дитячі косметичні засоби, адже вони можуть легко знайти наші продукти в улюбленому магазині.
Окремо хочу розказати про нашу унікальну технологію виробництва порошку — на сьогодні в Україні ми єдині, хто виробляє дитячий пральний порошок баштовим методом на історичному заводі побутової хімії в Вінниці. Цей метод змішування дозволяє отримати дійсно якісний продукт — це легкий, пухкий порошок, який добре виполіскується, а внаслідок доброї змішуваності компонентів ми отримуємо порошок дійсно високої якості, який не залишається на одязі.
Дитяча косметика повинна бути надзвичайно дбайливою до чутливої дитячої шкіри. Це стає найголовнішою опцією для батьків, які прагнуть забезпечити максимальний комфорт для своїх дітей. Але ми б хотіли, щоб «Вухастика» сприймали і як бренд для всієї родини.
- Добре, а з якими великими мережами на ринку ви працюєте вже зараз?
- Майже всі великі мережеві клієнти вже давно мають «Вухастика» на своїх полицях: EVA, «Епіцентр», «Аврора», VARUS, «Таврія В», «Клас», «РОСТ» та ін. Та і на маленьких майданчиках, де шукають собі якісну побутову хімію та косметику і які охоплюють декілька тисяч користувачів, наші споживачі можуть купити «Вухастика».
Ми розширюємо представленість бренду «Вухастик» чи не кожного дня — це локальні торговельні точки, аптеки, супермаркети. Наразі бренд представлено у більш ніж 15 тисяч торговельних точок по всій країні.
Більше того, з грудня 2023 року «Вухастик» представлений у Європі — в молдовській мережі Casa Curata.
- Які переваги роботи з брендом «Вухастик» для представників роздрібної торгівлі Ви б відмітили в першу чергу?
- Торговельні точки зазвичай мають великий обсяг покупців, які є нашою цільовою аудиторією.
Ми із задоволенням працюємо з усіма формами господарської діяльності. Щоб привернути увагу батьків і забезпечити успішні продажі, ми регулярно проводимо спеціальні акції та рекламні кампанії.
Ми забезпечуємо окремий підхід до кожного клієнта, брендування торговельних точок, гнучкі умови співпраці, це все створює чудові умови для розвитку бізнесу у складні часи. Коли споживачі регулярно бачать улюблені продукти на полицях, це сприяє побудові лояльності до ритейлера: чи це невеликий магазин, чи мережа супермаркетів.
Попри те, що в цьому сегменті досить висока конкуренція внаслідок простого входу на ринок, ми розуміємо, що наші рецептури та нашу якість неможливо підробити. А найголовніше — це довіра наших споживачів, яка дає нам можливість бути лідером в цій категорії.
- В асортименті ТМ «Вухастик» є засоби для прання, купання і миття дитячого посуду. Чи плануєте Ви розширювати асортимент бренду?
- Бренд «Вухастик» виробляється на заводі ВПХ у Вінниці. Це великі можливості виробництва. У нас є власна лабораторія, тож планів дуже багато. Вся продукція «Вухастик» перевірена в Науковому токсикологічному центрі імені академіка Л.І. МЕДВЕДЯ МОЗ України, вона не викликає алергій (при виконанні рекомендацій виробника), тому «Вухастик» можна використовувати як для дітей, так і для людей з алергією. Нещодавно ми випустили нову серію без віддушок. Це особлива серія, яку ми створили на запит споживачів, оскільки отримували запитання, чи є можливим випустити продукцію взагалі без запаху та кольору? Сучасні батьки відмовляються використовувати товари з віддушками, а взагалі є багато людей, які шукають товари без запаху через алергію або небажання пахнути віддушкою продукту. Наразі маємо багато позитивних відгуків.
Сьогодні ми працюємо над новими рецептурами та асортиментом в категоріях шампунів та гелів для душу і до кінця року плануємо активно розширювати асортимент «Вухастика». Починаючи з перших днів продажів ми активно просували наш бренд. Багато хто бачив нашу рекламу на телебаченні та в інтернеті. В цьому році ми будемо робити ще більше для просування «Вухастика» та його впізнаваності серед споживачів. Наша мета — стати головним брендом країні по догляду за всією родиною і ми впевнено йдемо до неї.