Холдинг !FEST разом із партнерами інвестує 1 млн євро у відкриття першої «Реберні» в Польщі
Український холдинг !FEST планує в травні 2024 року відкрити перший заклад «Реберні» за кордоном – у Лодзі в Польщі. Цей проєкт компанія реалізує разом із польськими партнерами-франчайзі.
Обсяг інвестицій у відкриття — 1 млн євро, а площа майбутнього закладу становитиме близько 1000 кв. м разом із літньою терасою. !FEST відкриє цей заклад разом із партнерами з Польщі, з якими має досвід у розвитку франшизи бренду «П’яна вишня» за межами України.
«Ми доволі довго обирали приміщення, і сподіваємось, що перша „Реберня“ за межами України буде ще одним позитивним кейсом в поширенні наших проєктів за кордон», — розповів керівник PR-відділу !FEST Тарас Маселко.
Компанія вирішила залишити назву закладу, але адаптували логотип для нового закордонного ринку. Польська «Реберня» працюватиме під вивіскою Rebernia. Ribs & craft beer.
«Реберня» є моноформатом, де основна страва закладу — це ребра на грилі, а решта формується довкола цього основного продукту. Ті продукти, які творять ідентичність «Реберні», постачатимуть зі Львова, розповіли у !FEST. М’ясо, овочі, звичні складники для приготування страв, використовуватимуть від місцевих постачальників. Основним брендом пива у польській реберні буде «Правда», яке !FEST виготовляє самостійно у Львові.
«Вихід з новим проєктом на іноземні ринки — це завжди більший ризик. Оскільки сприйняття ресторанного простору, страв, їхньої подачі може значно відрізнятись». Проте для українських продуктів польський ринок є відносно теплим. Зокрема через те, що бренди, створені у Львові, вже мають певну впізнаваність на території Польщі завдяки активному туризму в попередні роки. Та й ми не бачили брендів, які працюють із ребрами так ґрунтовно, як до цього підходимо ми», — розповів Тарас Маселко.
Нагадаємо, що в Польщі працюють пекарні «Львівські круасани», бари «П’яна вишня», ресторани «Чорноморка», магазини мережі домашніх напівфабрикатів «Галя Балувана» та інші франчайзингові проєкти.