Aldi тестує нову цифрову програму лояльності
- Фото:
- today.com
Платформа, доступна через оновлену програму Aldi, дозволяє покупцям у 70 магазинах у Бельгії заробляти бали за покупки. Ці бали можна обміняти на безкоштовні продукти або знижки.
Під час оплати клієнти сканують QR-код у додатку Aldi на касі, і бали автоматично додаються до їх профілю Aldi. Ця ініціатива знаменує значну зміну для Aldi Nord, яка керує роздрібною торгівлею в Бельгії.
На відміну від більшості своїх конкурентів, Aldi традиційно орієнтується на низькі ціни, а не на програми лояльності. Таким чином, Бельгія служить полігоном для тестування програми, і її успіх визначає ширше впровадження.
Вибір магазинів, у яких тестуватимуть додаток, є стратегічним. «Магазини в тестовому регіоні є дуже репрезентативними для успішної оцінки. Це включає двомовні магазини, міські локації та магазини в сільській місцевості», — говорять у мережі.
Тестування спільно очолює та контролює Aldi Nord з метою можливого міжнародного запуску. Винагороджуючи постійних покупців, Aldi прагне зміцнити відносини з клієнтами та ефективніше конкурувати в рамках програми лояльності. Aldi має понад 440 магазинів у Бельгії та рівень проникнення на ринок понад 80%.