Опубліковано

Польська мережа Biedronka уникає згадок про українського виробника власної торгової марки морозива

За інформацією польського онлайн-порталу Wiadomosci Handlowe, мережа Biedronka перестала вказувати на упаковці морозива свого бренду Marletto, що одним із виробників є українська компанія. Представники мережі пояснюють це змінами в бізнес-стратегії та захистом комерційної інформації. Також припускається, що мають вплив інші українські компанії, які працюють у Польщі.

Marletto — популярна власна торгова марка морозива мережі Biedronka. Вона представлена у таких категоріях: морозиво на паличці, ріжки, у сімейному великому пакуванні. Морозиво виробляється кількома компаніями в різних країнах: у Польщі це Kilargo, Froneri, P.P.Ch. і P.R.-S. ANITA у місті Дзялошин; за кордоном — Helados Estiu (Іспанія), AB «Pieno žvaigždės» (Литва) та Ice Cream Factory. Натомість на упаковці вказується не назва компанії-виробника, а лише адреса — назва вулиці та штрих-код міста в Ломбардії, регіоні Італії.

Однак, що важливо, десертна лінійка та інша частина продукції Marletto виробляється в Україні. Про це свідчить штрих-код, який починається з цифр 482. Позначення виробника на упаковках морозива Marletto немає, однак донедавна таке маркування на упаковці було, стверджують у Wiadomosci Handlowe.

Джерело: Wiadomosci Handlowe

Джерело: Wiadomosci Handlowe

За припущеннями польських ЗМІ, виробником морозива є компанія «Три Ведмеді» з Бердичева Житомирської області. Свою діяльність на польському ринку компанія розпочала у 2022 році. Наприкінці 2023 року компанія придбала Групу Nordis.

Спочатку планувалося розширення компанії, що спеціалізується на виробництві морозива та заморожених готових страв і яка останніми роками зазнавала значних фінансових втрат. Однак у січні стало відомо, що новий власник Nordis вирішив скоротити кількість працівників. Всі співробітники компанії Calfrost з Каліша, що також належить Nordis, отримали повідомлення про звільнення, і з липня 54 працівники припинили свою роботу. Причиною закриття заводу вказується «складне економічне становище компанії, викликане зростанням цін і витрат, пов’язаних з управлінням компанією».

Відтак через розголос про скорочення працівників ситуація виявилася непростою для іміджу компанії та розвитку на польському ринку.

У Wiadomosci Handlowe вирішили дізнатися чи могла ця ситуація стати причиною видалення інформації про виробника з упаковки ВТМ морозива Biedronka. На запит порталу відповів Рафал Алетанський, відповідальний за пропозицію морозива Marletto: «Маркування продукції в мережі Biedronka відповідає вимогам законодавства. Завжди вказується відповідальний суб’єкт, для якого виготовляється продукт, тобто Jeronimo Martins Polska S.A. Рішення не вказувати виробника на продуктах приватних торгових марок, що не є обов’язковим за законом, є частиною бізнес-рішень і захисту комерційної інформації».