Опубліковано

Купуй MAUDAU, роби MAUDAU: нова рекламна кампанія від маркету повсякденних штук

Що таке “робити MAUDAU” — маркет повсякденних штук разом з агенцією Superfuture розповідають про це у новій рекламній кампанії.

Креативні ролики кампанії демонструють «ефект MAUDAU» — це коли покупки можна робити зручно, вигідно, швидко та в одному місці. Економія часу та мінус одне рутинне завдання. Це і називається «робити MAUDAU».

«MAUDAU — це маркет повсякденних речей, де можна замовити усе що треба і нарешті викреслити хоча б одну рутинну справу зі свого життя. Тож для нас — це більше, ніж просто маркет. Це окрема філософія: «Замов MAUDAU — Роби MAUDAU», — розповідає Юрій Шмиг, бренд-стратег MAUDAU.

У рекламній кампанії наголошують: жити в стилі MAUDAU — це робити те, що дійсно приносить задоволення. Замовляючи повсякденні товари на MAUDAU, можна вивільнити час для релаксу та приділити увагу дійсно важливим речам, які приносять задоволення.

Кампанію MAUDAU розробили разом з партнерами — рекламною агенцією Superfuture та агенцією відеоконтенту And action.

Маркет повсякденних штук MAUDAU — український маркетплейс, який працює з 2021 року. Місія MAUDAU — максимально спростити процес покупки звичайних штук. Онлайн-платформа працює з понад 400 постачальниками, а асортимент налічує тисячі товарів у категоріях «Продукти», «Алкоголь», «Дитячі товари», «Краса і догляд», «Побутова хімія», «Електроніка», «Зоотовари» та інші. Маркетплейс доставляє товари по всій Україні та розвиває власну кур’єрську службу.