Опубліковано

Monobank запустив відгуки про магазини у мобільному застосунку

Користувачі Monobank зможуть залишати відгуки про магазини, в яких вони зробили покупки, безпосередньо в мобільному застосунку банку.

«Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта — це подарунок для розвитку бізнесу. Тому відтепер користувачі mono можуть залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо в нашому застосунку», — сказав співзасновник фінустанови Олег Гороховський.

Щоб залишити відгук про торгову точку, користувачу потрібно відкрити деталі транзакції та натиснути кнопку «Залишити відгук про магазин». Після цього можна оцінити покупку та написати коментар.

Підключені до сервісу бізнеси обіцяють швидко реагувати коментарі. Наразі функція вже працює для оплат у мережі мультимаркетів Аврора, WOG та АНЦ.