Опубліковано

В Україні запускають нову систему лояльності: споживачі отримують призи за шопінг, бізнес — приріст продажів

Восени цього року в Україні запустять новий маркетинговий продукт – сервіс “Прайзі”. Він полегшить споживачам рутинний побутовий шопінг та дозволить отримувати призи та сертифікати за покупки товарів.

Натомість українським виробникам сервіс надасть можливість виділитися серед конкурентів на полицях супермаркетів та збільшити продажі своєї продукції. B2B2C-платформу розробила група компаній Art Nation.

За словами СЕО та засновника групи компаній Art Nation Едуарда Ахрамовича, «Прайзі» базується на принципі гейміфікації продажів та генерації лідів.

«Люди щодня ходять в магазин за продуктами. Це рутинний процес, але ми хочемо винагороджувати за нього. Полегшити та гейміфікувати ці щоденні справи, додати інтертейменту та вражень», — розповідає Едуард Ахрамович.

Новий сервіс працює так:

  1. Виробник отримує пак кодів «Прайзі» і наносить їх на свою продукцію.
  2. Споживач купує товар та сканує спеціальний код на ньому.
  3. Переходить за кодом та крутить колесо «Прайзі».
  4. Отримує сертифікат для покупок у магазинах-партнерах «Прайзі».
  5. Використовує сертифікат під час шопінгу у магазинах-партнерах, тим самим частково оплачуючи придбаний товар або отримуючи інші вигоди. Також накопичені сертифікати можна обміняти на інші, цікавіші для себе.

Всі сертифікати зберігаються в Telegram-боті. У ньому ж користувачі можуть і обміняти невикористані сертифікати на більш цільові пропозиції. Як розповідає Ілона Кириленко, СЕО «Прайзі», бот збільшує шанс того, що споживачі з більшою ймовірністю використовуватимуть сертифікати, адже матимуть їх під рукою в потрібний момент.

Окрім гейміфікації рутинного шопінгу, новий сервіс має на меті підтримати українських виробників, кажуть творці «Прайзі». За словами Едуарда Ахрамовича, в бізнесу є запит на гейміфіковані акції, але в теперішніх умовах мало хто має ресурси на їхню розробку та запуск. Тож «Прайзі» вирішив допомогти українським бізнесам оптимізувати маркетингові витрати, надати можливість виділитися на полицях магазинів і залучити нових клієнтів.

Сервіс пропонує два варіанти співпраці для бізнесу: розміщення кодів «Прайзі» на продукції, у чеках тощо та/або надання сертифікатів на товари та послуги за моделлю CPA (оплата за результат). Тобто компанії-партнери не витрачають коштів на охоплення, сплачуючи за послуги сервісу лише тоді, коли покупець використає сертифікат.

На початковому етапі «Прайзі» буде доступний через сайт та Telegram-бот. Одразу після реалізації першого етапу кампанії, Art Nation розпочне роботу над окремим мобільним застосунком.