Опубліковано

Nestle і Unilever фіксують зменшення продажів через зниження купівельної спроможності

Теги:
Nestle
Unilever
споживчі настрої
Фото:
nypost.com

За підсумками I півріччя 2024 року продажі компаній Nestle і Unilever виявилися нижчими, ніж прогнозували аналітики.

Річ у тому, що жителі європейських країн все частіше віддають перевагу товарам, на які поширюються знижки та промо-акції. В умовах інфляції та різкого зростання цін, споживачі не повертаються до повторних покупок продуктів компаній.

Незважаючи на те, що продажі Nestle зросли на 2,1% за підсумками півріччя, аналітики очікували зростання на 2,5%. Зростання продажів Unilever на 3,9% також виявилося нижчим за прогноз у 4,3%.

У зв’язку з цим обидва FMCG-гіганти знизили очікування на весь рік: Nestle розраховує за підсумками 2024 року на зростання на 3%, а компанія Unilever налаштована дещо позитивніше, розраховуючи на зростання від 3 до 5%. Крім того, представники Nestle повідомили, що компанії довелося стримувати зростання цін на продукти, оскільки багато споживачів були змушені відмовитися від них через подорожчання.

У майбутньому обидві компанії планують більше інвестувати у власні бренди. Зокрема, Nestle розраховує налагодити випуск більшої кількості нових продуктів, а Unilever — запровадити програму «менше товарів — краще».

Крім того, Unilever зараз проводить реорганізацію, метою якої є можливість для компанії повністю зосередитися на своїх 30 основних брендах. Компанія вже звільнила 7500 співробітників і готується закрити виробництво морозива.