Опубліковано

«Фора» завезла літо: літня кампанія від Taktika

Креативна агенція Taktika розробила літню рекламу для мережі продуктових магазинів «Фора». Кампанія отримала слоган «Фора завезла літо», а в основі сюжетів – продукти з касових стрічок одразу потрапляють на пляж, дачу та інші літні локації.

Ідея кампанії втілилася у слогані «Фора завезла літо», адже мережа не просто доставляє продукти на полиці, але й на пікніки з друзями, романтичні вечори на балконі та дачні посиденьки. Задачею Taktika було показати близькість мережі до своїх гостей та її готовність до літа в яскравій формі. Кампанія була поділена на три етапи, кожен з яких повʼязали з сезонною активністю: у червні — продукти для пікніків, у липні — товари для дачі, а в серпні — все необхідне для відпочинку на пляжі.

Продуктовий ритейл потребує великого обсягу контенту для всіх форматів, приводів і потреб сезонної комунікації. Щоб забезпечити достатнє різноманіття та кількість віжуалів, Taktika використала штучний інтелект. Разом зі студією and action було створено девʼять деталізованих локацій, від гір і озер до футбольного поля. Кожен з фонів — універсальний і може бути використаний під різні продукти.

У рекламних роликах Taktika обіграла ідею завезення цілого сезону, тож «Фора» тепер везе продукти для своїх гостей на відпочинок. Три локації були відбудовані на знімальному майданчику для максимальної реалістичності, на яких посадили справжні кульбабки та відтворили рух продуктів на касовій стрічці.

«Літо — це та пора, коли люди не хочуть багато часу проводити у великих супермаркетах. А наша ціль — донести до гостей, що „Фора“ завжди поруч, біля дому та в нас є все для цієї спеки й за вигідними цінами. Кампанія була нагадуваннями про те, щоб запланувати вихідні на дачі, поїздку до найближчого озера чи річки, пікнік у міському парку чи в себе ж на балконі, а „Фора“ вже попіклувалася про всі літні фрукти, ягоди й овочі. Ідею та реалізацію кампейну запропонувала креативна агенція Taktika​, яка вже встигла розробити для нас оновлену айдентику та брендбук. Це перша кампанія, яка використовує оновлену айдентику», — розповідають у пресслужбі «Фора».

Кампанія використовується в усіх каналах комунікації «Фори»: зовнішня реклама, диджитал, соціальні мережі та радіо. Для більшого охоплення, команда також підготувала прояви всередині магазинів, від цінників та стоперів до аудіо та відеоматеріалів.