Опубліковано

Євген Клопотенко запустив онлайн-магазин з продуктами від малих та середніх виробників

Шеф-кухар і креативний підприємець Євген Клопотенко створив онлайн-магазин українських продуктів 100ШОП. Ідея проєкту — підтримати малі та середні бізнеси й зробити локальні продукти невіддільною частиною життя українців.

Сьогодні ринок українських товарів активно розвивається. Все більше споживачів цікавляться продуктами, які створені в Україні. Втім, на жаль, часто купити їх не завжди легко. Зокрема через те, що невеликі обсяги виробництв не дозволяють малим і середнім підприємцям швидко нарощувати об’єми для реалізації товарів у великих продуктових мережах.

Відтак 100ШОП спрямує зусилля на забезпечення безперервного доступу українців до унікальних продуктів, а також  підтримку малих і середніх виробників, котрим важко пробитися на полиці великих супермаркетів.

«Під час останніх дослідницьких експедицій країною я багато спілкувався та знайомився з українськими фермерами та виробниками. Тоді побачив, наскільки в багато нас якісної, цікавої та смачної продукції, про яку українці можуть ніколи не дізнатися. Адже на полицях супермаркетів здебільшого товари великих транснаціональних компаній, або імпорт. Тож цим проєктом я хочу відкрити Україну для українців через локальні продукти та стати опорою виробникам, котрі не дають зупинитися економіці країни», коментує запуск Євген Клопотенко.

Наразі в 100ШОП вже представлені товари від 40 українських брендів: соуси, напої, зернові, солодощі, спеції тощо. За словами Євгена Клопотенка, вже у 2025 році магазин стане повноцінним маркетплейсом, який у форматі онлайн-ринку об’єднає найбільшу кількість виробників українських унікальних продуктів в одному місці.

Разом зі стартом онлайн-магазину, Євген Клопотенко також презентував власну продуктову лінійку  бренд 100РОКІВ. Його виникнення — фінальний етап великого проєкту з поліпшення культури харчування, який Євген Клопотенко розпочав після перемогу у шоу «МастерШеф» у 2016 році. Бренд продовжує ідею 100ШОП і має на меті не лише зробити локальні продукти невіддільною частиною життя українців, а також створити додану вартість для української економіки та конкуренцію імпорту.

Сьогодні 100РОКІВ представлений 20 товарними позиціями у 4 категоріях. Це борщові заправки, консервована квасоля, смажений горох та квасолевий хумус. Ще стільки ж позицій уже знаходяться в розробці. Серед них: соуси, суміші українських спецій, кондитерські вироби та напої. У планах команди створити 100 унікальних одиниць товарів і в майбутньому стати першою та найбільшою платформою прямого продажу продуктів харчування в Україні.

Наразі основні виробничі потужності бренду — Сатанівський консервний завод та підприємство «Снек Груп Україна». Поза тим, бренд знаходиться в активному пошуку партнерів, тож відкритий до розширення продуктової лінійки та співпраці з виробниками з усієї України.

Продукцію бренду вже можна придбати в онлайн-магазині з доставкою по всій Україні, в локальних мережах магазинів біля дому та зовсім скоро в національних мережах супермаркетів.