Опубліковано

Власні бренди AFINA Group «Вухастик» та iFresh визнані переможцями премії «Вибір року-2024»

Українські бренди побутової хімії та косметики «Вухастик» та товарів для дому iFresh отримали визнання споживачів і стали цьогорічними переможцями премії «Вибір року».

Бренд «Вухастик», що спеціалізується на безпечних засобах для догляду за всією родиною, отримав заслужене визнання в премії «Вибір року-2024». ТМ «Вухастик» за рік на ринку стала символом турботи та якості для українських родин.

Продукція бренду, зокрема дитячий пральний порошок, виготовляється в Україні з дотриманням найвищих стандартів безпеки та без агресивних компонентів. Особливістю бренду є використання сучасних технологій, що дозволяють зберігати високу безпечну якість, що важливо для родин з малюками. Визнання «Вухастика» переможцем підтверджує довіру українських споживачів та підкреслює прагнення бренду підтримувати комфорт і здоров’я родин.

«Для нас перемога у «Виборі року» — це значне досягнення всієї нашої команди та стимул рухатись далі, знаходити нові рішення та ще більше розвивати бренд, створюючи продукти, що приносять радість для кожної української родини щодня, — поділилася Світлана Попова, керівник відділу маркетингу AFINA Group. — Ми живемо в непростий час, але продовжуємо підтримувати та розвивати економіку. І навіть під час війни працюємо над створенням товарів, які не поступаються, а часто й перевершують імпортні аналоги. Ми на власному прикладі доводимо, що українські бренди можуть задовольняти найвищі стандарти якості».