Nova Digital представила RouteStripe — інноваційний продукт для оптимізації адресної доставки
Компанія Nova Digital розробила новий сервіс RouteStripe, що дозволяє бізнесам оптимізувати маршрути та графіки доставки, знижуючи витрати на логістику до 30%.
Мозком RouteStripe є математичний модуль, що використовує формули та алгоритми для побудови маршрутів. Його завданням є пропонувати найкращі та економічно ефективні рішення для всього процесу адресної доставки — від планування маршруту до вручення вантажу клієнту.
«Використання RouteStripe дозволяє бізнесу скоротити витрати на логістику до 30%. Сервіс має API для інтеграції з TMS-системами та буде корисним компаніям, які працюють з адресною доставкою: логістичним операторам, службам з доставки, роздрібним мережам, бізнесу з електронної комерції тощо», — повідомили у Nova Digital.
Ключові можливості системи включають:
- аналіз ефективності використання ресурсів (палива, часу, персоналу),
- оцінка точності маршрутів і рівня завантаженості транспортних засобів,
- коригування маршрутів в реальному часі,
- моніторинг своєчасності доставки,
- відстеження діяльності кур’єрів.
Одним із перших клієнтів, який успішно протестував RouteStripe на мільйонах власних операцій, стала «Нова пошта».
«Завдяки RouteStripe ми адаптуємо маршрути під власні потреби. Це дозволило нам знизити витрати на 30%. Також ми оптимізували використання нашого автопарку, що дало змогу скоротити споживання пального на 33,9%. Це не лише зменшило наші операційні витрати, а й допомогло скоротити викиди CO2», — зазначила Юлія Попко, директорка департаменту адресного обслуговування «Нової пошти».