Lidl Швейцарія розширює програму порятунку їжі: як мережа бореться з харчовими відходами
Lidl Швейцарія розширює свою ініціативу зі зменшення харчових відходів, включивши до програми охолоджені свіжі продукти.
Це частина масштабного плану компанії — до 2030 року вдвічі скоротити обсяги харчових відходів у Швейцарії порівняно з рівнем 2017 року. Ініціатива спрямована на підтримку людей, які живуть у складних соціальних умовах.
Після успішного тестового періоду компанія почала передавати благодійним організаціям Tischlein deck dich та Schweizer Tafel сир, йогурти та свіже м’ясо. Окрім того, Lidl продовжує термін придатності товарів, заморожуючи свіже м’ясо в день закінчення його споживчого терміну.
У 2023 фінансовому році програма пожертвувань Lidl у Швейцарії передала понад 500 тонн їжі, з якої вдалося приготувати близько 1,4 мільйона порцій.
Керівник Tischlein deck dich Алекс Штелі зазначає: «Щотижня наші пункти видачі охоплюють близько 40 тисяч людей, які живуть за межею бідності. Для них такі пожертвування — це дуже цінна підтримка. Ми вдячні за щедру солідарність донорів, таких як Lidl Швейцарія».
Lidl Швейцарія також вживає заходів для скорочення харчових втрат шляхом оптимізації процесів, зниження цін на товари перед закінченням терміну придатності та щоденного моніторингу — працівники регулярно перевіряють свіжі продукти та відповідно коригують ціни.
Мережа вже пропонує Rettersäckli — набори з естетично недосконалими, але цілком їстівними овочами та фруктами за зниженою ціною. Також доступні Bakery Rettersäck — хлібобулочні вироби за акційною вартістю.