Опубліковано

Мережа «Сільпо» запустила оновлену великодню гру

У мобільному застосунку «Сільпо» стартувала великодня гра «НайЯйцівський клуб 2.0. У пошуках Найяйця», яка буде доступна до 30 квітня.

Торік у гру зіграло понад 100 000 користувачів. Цього року великодній хіт отримав продовження з новим сюжетом та оновленими героями.

Як і попереднього разу, гравці можуть обрати одного з персонажів. Кожне яйце — це особистість зі своїми унікальними хобі, роботою та характером.

Серед них — вісім уже знайомих і двоє новачків: Писанка і Крашан. Вона — тату-майстриня орнаментального бою, він — мовчазний боєць старої школи. За легендою, вони з’явились на ринзі й заявили: «Усі торішні персонажі — декоративні. Справжні Найяйця — це ми!». Тому битва почалося знову.

Старі герої також отримали продовження своїх історій. Наприклад, викладачка гострих нот Омлета Лізавета тепер вміє керувати оркестром бою, бойовий шеф-кухар Геннадій Моголь загартував себе, як пательню на вогні, а бухгалтерка з розрахунком Бовтанка Марина навчилась не просто рахувати удари, а виставляти за них рахунок.

Як грати?

  • завантажте / або оновіть до останньої версії мобільний застосунок «Сільпо»;
  • знайдіть на головному екрані «НайЯйцівський клуб 2.0 Грати»;
  • оберіть персонажа, який вам найбільше до вподоби;
  • запросіть у гру друзів або змагайтеся з випадковим суперником онлайн;
  • накопичуйте бали та обмінюйте на спеціальні пропозиції.

Кожна перемога прокачує персонажа й збільшує шанси виграти в головній мегабитві крашанок. Гравці, які потраплять до пʼятдесяти найкращих, отримають сертифікат на покупки у мережі «Сільпо».