Subway влаштував батл на відкритті нового магазину IKEA в Лондоні
У день відкриття нового магазину IKEA на Оксфорд-стріт у Лондоні, мережа Subway влаштувала PR-кампанію, роздаючи купони на свої сендвічі Meatbäll Marinara.
Мережа Subway не дозволила новому сусіду забрати всю увагу і запустила креативну провокацію у власному стилі. Щоб перехопити ажіотаж навколо відкриття IKEA, Subway оголосив «битву фрикадельок» — креативну провокацію, щоб нагадати всім у кого на Оксфорд-стріт «найбільші м’ясні кульки».
Креативна команда з агентства Fabric роздала покупцям IKEA фірмові купони на безкоштовні Meatbäll Marinara. Дизайн ваучерів і плакатів у точках продажу жартівливо пародіював стиль IKEA — з «інструкціями» збирання сендвіча, як меблів.
Мережа IKEA відома своїми м’ясними кульками, які продаються у фудкортах магазинів. Це один з найвідоміших фірмових продуктів бренду, і часто покупці відвідують IKEA не лише за меблями, а й за можливістю скуштувати ці легендарні фрикадельки.