Категорійна експансія Kasta: на платформі з’явились ритейлери E-ZOO та Pampik
Kasta еволюціонує з модного маркетплейсу в мультикатегорійний. На маркеті вже доступні техніка та електроніка від "Фокстрот", товари для домашніх улюбленців від E-ZOO та товари для дітей від Pampik.
Восени 2024 Kasta маркетплейс з 15-річною історією, оголосив про масштабування. У листопаді на Kasta з’явились техніка та електроніка від «Фокстрот» — це було початком залучення на маркетплейс нових, далеких від fashion-сегменту, категорій.
У квітні 2025 на платформу зайшли ще два лідери у своїх сегментах: E-ZOO (зоотовари) і Pampik (товари для дітей і батьків). Обидва ритейлери також мають майже 15-річну історію на українському ринку і були одними з першими у своїх категоріях, хто запропонував українському покупцю переваги онлайн-шопінгу.
Об’єднуючи зусилля з іншими лідерами ринку, Kasta переслідує такі цілі:
1. Для кастомера: створити ідеальні умови онлайн-шопінгу, коли все необхідне є в одному місці. Kasta прагне покрити якомога більше потреб середньостатистичного клієнта: на сайті можна одним замовленням придбати одяг, взуття і аксесуари, електроніку і техніку для дому, товари для домашніх улюбленців і товари для дітей. Такий шопінг економить час, зусилля і кошти за доставку.
2. Для партнерів: дати можливість розширити дистрибуцію через один із найбільших маркетплейсів країни.
3. Для себе: еволюціонувати не лише в мультикатегорійний маркетплейс, але й в IT-компанію, яка займається інноваціями в онлайн-шопінгу і розвиває новий бізнес на e-commerce ринку. Інтеграція експертних гравців категорії дає можливість Kasta гнучко та швидко реагувати на зміну споживчого попиту, розширюючи асортимент без зайвих ресурсних витрат. Наприклад, за результатами досліджень Kasta, категорія зоотоварів стала пріоритетною на фоні її зростання навіть в економічно складні періоди.
"Партнерства з одними з ключових гравців категорій Pampik та E-ZOO — це логічний крок у реалізації нашої мультикатегорійної стратегії. Ми не просто додаємо нові категорії — ми будуємо партнерства з тими, хто має глибоку експертизу в ніші та може забезпечити високу якість обслуговування. Foxtrot, Pampik, E-ZOO — бренди, яким довіряють тисячі клієнтів, і ми раді об’єднати зусилля для створення зручнішого клієнтського досвіду. Це win-win — для бізнесу, партнерів і, передусім, клієнта", — розповідає CMO Kasta, Інна Демиденко.
Розширення Kasta сприяє позитивній динаміці на всьому українському e-commerce ринку, оскільки команда не боїться ризикувати і шукає свої ритейл-ідеї в найкращих світових практиках. Маркетплейс сфокусований на укладанні партнерств з нішевими українськими брендами, які вже мають довіру та експертизу.