Опубліковано

Temu і Shein змінюють фокус із США на Європу через запровадження мит адміністрацією Трампа

Теги:
Shein
Temu
e-commerce

Китайські маркетплейси Temu та Shein переорієнтовуються на європейський ринок через митну політику президента США.

Перехід відбувається не лише через зростання мит на імпорт, але й скасування переліків деяких безмитних товарів.

За даними CNBC, у травні 2025 року споживачі витратили на Temu в США на 36% менше, ніж торік. Витрати на Shein впали на 13% за той самий період. Компанії відзначили, що деякі клієнти у США почали частіше купувати речі в універмагах та інших локальних магазинах.

Однак у Європі показники протилежні — у травні витрати споживачів на Temu зросли на 63% в ЄС та 38% у Великій Британії. У Shein — 19% та 42% приросту відповідно.

Через оновлену митну політику США Temu та Shein більше орієнтуються на країни ЄС та Велику Британію, однак компанії одразу зіткнулися з місцевими регуляторними перешкодами. Зокрема у Європі планують ввести фіксований збір у розмірі €2 на дрібні безмитні посилки, що надсилають споживачам безпосередньо додому. Товари, які надсилаються на склади — оподатковуватимуться у розмірі €0,5.

Попри можливі виклики, обидві платформи вже збільшили витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції. Окрім цього, компанії розширюють склади та тестують місцеві бізнес-моделі.