Опубліковано

Prom разом із Taktika створили підписку на доставку «Для своїх»

Prom запустив підписку на доставку «Для своїх», яка дозволяє платити один раз на місяць і отримувати безкоштовну доставку на будь-яку кількість замовлень.

Кампанія створена, щоб підвищити знання про сервіс і заохотити користувачів спробувати нову модель шопінгу з підпискою.

"Найбільший бар’єр для онлайн-покупок сьогодні — це дорога доставка. Іноді вона становить 20–30% від вартості самого замовлення. Щоб вирішити цю проблему, ми на Prom створили підписку на безкоштовну доставку — усього за 30 гривень на місяць. З нею можна замовляти скільки завгодно: і до відділень Нової пошти, і до магазинів Rozetka.

Щоб підтримати запуск цього продукту, ми вирішили зробити рекламну кампанію. Креативна агенція Taktika запропонувала кілька ідей, і ми обрали ту, яка найкраще підкреслює головну перевагу підписки — можливість замовляти багато і для різних потреб: для себе, для своїх рідних, і, звісно ж, для домашніх улюбленців",  Катерина Герман, бренд-менеджерка Prom.

Над створенням креативної ідеї для кампанії працювала агенція Taktika.

"Основою кампанії стала метафора турботи: якщо ти турбуєшся про своїх — замовляєш їм щось на Prom. І робиш це знову і знову, тому що маєш підписку. Кампанія обігрує повторюваність дій та ситуацій, які знайомі кожному — піклування про родину, друзів, домашніх улюбленців Аби урізноманітнити сцени, ми зробили ролики візуально динамічними. Камера рухається всередині сцени, а всіх персонажів ми помістили у сетінги різних квартир", — розказала Олександра Зіненко, креативна копірайтерка Taktika

Кампанія відпрацювала 3 тижні, і вже має перші позитивні результати:

  • У перші 3 тижні додивленість роликів склала понад 60%.
  • Ролик на якому присутні коти подивилися до кінця 80% глядачів.
  • +7% зростання наміру покупки серед тих, хто бачив кампанію.