Опубліковано

Айдентика, що підкреслює характер: INTERTOP перезапускає стиль

Один із найвідоміших fashion-ритейлерів України INTERTOP представив нову айдентику вперше за останні 15 років. Ребрендинг став відповіддю на сучасні виклики та прагнення компанії зберігати актуальність, залишаючись впізнаваною як у фізичних магазинах, так і в цифровому середовищі.

Нова айдентика INTERTOP — це про легкість, довіру та впевненість у виборі. Вона передає стабільність сімейного бренду, де важливо, аби кожному було зручно й комфортно. Завдяки дизайнерському прийому з виокремлення літер R та О, у новому логотипі з’явилася легка грайливість і невимушеність. Кольорова мозаїка у новій палітрі відсилає до стилістичного розмаїття та широкого вибору світових брендів, які INTERTOP об’єднує у своєму портфелі.

«Ми близько 6 місяців проводили дослідження, переглянули, якими є ми і якими нас бачать покупці. Раніше стиль натякав на стриманість та строгість, але ми не космічні аристократи — а надійні, зрозумілі, з українською душею. INTERTOP — це компанія з 30-річною історією, проте світ змінюється, все трансформується, клієнти стають іншими. Тому нам потрібно не просто накопичувати досвід, а застосовувати його до викликів сьогодення і рухатись далі. Ми одні з перших офіційно завозили в Україну оригінальні бренди, сьогодні ж ми робимо ще більше: підтримуємо українських виробників та економіку країни. Ми лишаємося чесними із собою, клієнтами та державою», — розповідає СМО Антон Бокий.

Над редизайном працювало київське дизайн-бюро Spiilka, перед яким було поставлено важке завдання — оновити айдентику, освіжити зовнішній вигляд INTERTOP, але при цьому рухатись в tone of voice та не втратити довіру до бренду.

Усі комунікації INTERTOP стали теплішими, чеснішими та більш людяними. В айдентиці також впровадили шаблон маркування Battenberg marking, що вперше розробили британці. Такий прийом використовує чергування контрастних світлих і темних кольорів, щоб збільшити видимість для людського ока і сфокусовувати увагу клієнтів на акцентних речах у рекламних кампаніях. Кольорова палітра корпоративних кольорів розширилась: усіма впізнаваний зелений трансформувався, додались ще жовтий, рожевий, бордовий, блакитний, які відображають настрій комунікацій чи тональність рекламних кампаній.

«Оновити айдентику для великого бренду, такого як INTERTOP, це завжди виклик, через його масштаб, історію, кількість прихильників та кількість магазинів. Тож ми обережно та з повагою розпочали роботу, не плануючи змінювати бренд кардинально, лише виправити деякі моменти та розробити дизайн-систему, що полегшила б повсякденну роботу. Але в процесі, разом з бренд-командою зрозуміли, що ті бренд-артефакти що є наразі не відображають ні того, яким бренд є, ні того, яким він прагне бути. І понеслась...

Почали з логотипа — зробили його читомішим та привітнішим (зверніть увагу на грайливу ніжку R), замінили основний шрифт на сучасний український гротеск, оновили основну кольорову пару, додавши в неї теплі відтінки, а потім взагалі ввели неочікувані кольорові поєднання — від рожевого з бордо до електрік-жовтого з сірим. Ну і наостанок, відштовхнувшись від прямокутника вивіски додали патерн Баттенбурга або по простому «шахматку» та на її основі розробили систему, що дозволяє викручувати помітність бренду на максимум, або навпаки стишитись до майже стелс-режиму», — розповів дизайн-директор і партнер Спілки Володимир Смирнов.

Оновлений стиль вже з’явився на вітринах магазинів, в інтерфейсі мобільного застосунку, зовнішніх майданчиках, та digital-каналах бренду. Повноцінна інтеграція нової айдентики планується до кінця 2025 року. INTERTOP не просто слідує трендам. Він їх створює.