Modern Expo запускає мікромаркети на базі штучного інтелекту
Українська компанія-виробник торгівельного обладнання Modern Expo запустила автономні торгові точки, що працюють на базі штучного інтелекту.
Компанія Modern Expo представила мікромаркети Conveniq — автономні торгові точки, які працюють на основі штучного інтелекту. Перші зразки були презентовані ще у 2023 році, як повідомив Роман Дрипа, керівник напряму Conveniq у Modern Expo.
Мікромаркет площею від 1,5 до 4 кв. м функціонує цілодобово без персоналу. Покупець самостійно обирає товар, сканує його та оплачує за допомогою POS-термінала або QR-коду. Середній час покупки становить менше однієї хвилини.
Власник мікромаркету може відстежувати в реальному часі залишки, продажі, аналітику тощо.
Асортимент формують залежно від місця розташування, наприклад:
- у спортивному клубі — протеїнові батончики, вода, енергетики;
- в офісі — кава, снеки «на швидку руку»;
- у клініці — легкі перекуси, дитячі товари.
Розробка Conveniq тривала близько двох років, за цей час Modern Expo розробили технічні модулі, створили програму для управління продажами, інтегрувалися з партнерами, зокрема monobank та «Новою поштою» та перевірили, як люди користуються сервісом у клініках, офісах, публічних просторах.
Сьогодні в Україні функціонує вже 12 таких мікромаркетів, серед яких один розташований на території підприємства Modern Expo в Луцьку. Також компанія запустила пілотний проєкт у Польщі та Великобританії, що свідчить про масштабування цієї інноваційної технології на міжнародний рівень.