Опубліковано

Аналітика «Аврора»: як українці готувалися до школи

Мережа мультимаркетів «Аврора» проаналізувала які канцтовари купували найбільше, готуючись до початку нового навчального року.

До сезону канцтоварів в мережі «Аврора» починають готуватися завчасно, бо з липня зазвичай вже спостерігається підвищений попит на шкільне приладдя. Справжній пік попиту традиційно припадає на останні тижні серпня та перші дні вересня. Саме тоді батьки з дітьми дуже активно купують канцтовари.

Покупці активно обирають товари з низьким цінником, проте це не означає, що вони йдуть на компроміс із якістю. У мережі «Аврора» базові позиції — ручки, олівці, зошити — можна придбати за ціною від 1,5 грн, і при цьому товар залишається якісним.

Дорожчі позиції у сезон також мають попит. Наприклад, папки для зошитів з ліцензійними зображеннями відомих героїв.

Найбільший попит у цьому сезоні був на такі позиції канцелярських товарів:

  • Зошит шкільний у клітинку.
  • Ручка.
  • Зошит шкільний у лінію.
  • Маркер.
  • Олівець простий.

Найкращі результати показали офісний папір та інструменти для живопису — збільшення продажів більше ніж на 50%. Окремо варто сказати про альбоми для малювання, які мали приріст продажів у 2,5%, що може вказувати на збільшення кількості творчих занять у дітей.

Негативна динаміка продажів зафіксована у таких товарів, як: крейда для малювання, закладки для книг, блокноти і коректори.

Ще важливо відзначити, що загально в обороті канцтоварного сезону українські виробники займають 55% від всіх постачальників, з якими співпрацює «Аврора».

«В цьому році нам вдалося збільшити долю в продажах канцтоварів від українського виробника на 5%, цим самим ми зменшили обсяг імпортної продукції в даній категорії», — зазначив Максим Безрук, заступник комерційного директора мережі «Аврора».

Однак діти завжди залишаються дітьми — крім стандартних, класичних зошитів та ручок, їм завжди хочеться чогось яскравого. Тому батьки купують дітям спочатку базову канцелярію до школи, а потім повертаються в «Аврору», щоб купити «додаткові», цікаві товари — ручки, блокноти з оригінальними обкладинками та інші яскраві канцелярські дрібниці.