«Сільпо» виніс передбачення з чеків на футболки
Ритейлер запустив колекцію «Чайка-Чек» — футболки з принтами улюблених чеків і жартівливих «передбачень».
Читати передбачення на чеках «Сільпо» стало невеличкою традицією для багатьох українців. Бренд вирішив перетворити цей ритуал на модний аксесуар, представивши колекцію футболок «Чайка-Чек».
На перший погляд, футболки прикрашають звичні чеки з переліком придбаного, та якщо придивитися — цей список особливий. У ньому є «херсонські кавуни, бо всі інші — не кавуни», «гаряча кукурудза — ніби на пляжах Криму», «манго — щоб дати трохи часу: і собі, і йому», і ще багато улюбленого та близького кожному, і, звісно, передбачення.
Ця кампанія є прикладом того, як за допомогою маркетингової фішки мережі, що так полюбилася відвідувачам, можна підсилити брендинг.