Опубліковано

Відвідуваність ТРЦ зросла на 16% у 2025 році, але ще нижча за доковідний рівень — Budhouse Group

За підсумками 3-х кварталів 2025 року торгівельні центри Budhouse Group відвідали понад 19 млн людей. Це на 16% більше, ніж у 2024 році за той самий період. Водночас показники ще на 16% нижчі, ніж у 2019 році, тобто до пандемії.

Найбільший приріст продемонстрував харківський ТРЦ Nikolsky — +44% відвідуваності. У черкаському ТРЦ Lubava та львівському ТРЦ Forum Lviv трафік виріс на 3% у порівнянні з 2024 роком.

У Budhouse Group пояснюють, що стрімке відновлення у Харкові пов’язане зі зменшенням кількості повітряних тривог та інтенсивності обстрілів міста у 2025 році.

У середньому відвідуваність у мережі ТРЦ Budhouse Group все ще відстає від рівня 2021 року на 8%. Основним фактором є недобір у ТРЦ Nikolsky, який показує на 20% менші результати, ніж чотири роки тому. Насамперед через неповне відновлення роботи міжнародних ритейлерів, зокрема Inditex та H&M.

Натомість Forum Lviv та ТРЦ Lubava вже перевищили показники 2021 року на 4% та 3% відповідно.

«Ми спостерігаємо впевнену тенденцію до відновлення українського ритейлу навіть у нинішніх складних умовах. Зростання відвідуваності доводить, що споживач повертається до торгівельних центрів, а бізнес готовий працювати й інвестувати. Особливо показовим є Харків: як тільки рівень небезпеки зменшився, ми побачили різкий приріст трафіку. Очікуємо, що після повернення великих міжнародних мереж у ТРЦ Nikolsky цей об’єкт зможе перевищити довоєнні результати», — підкреслює Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group.

Budhouse Group — один із провідних девелоперів України у сфері комерційної нерухомості. У портфелі компанії — сучасні торговельні центри ТРЦ Nikolsky у Харкові, ТРЦ Lubava у Черкасах, ТРЦ Forum Lviv у Львові, а також готель Khortitsa Palace у Запоріжжі та преміальний житловий комплекс Linden Luxury Residence у Києві.