Опубліковано

Leroy Merlin запускає новий суббренд MEGABUD в Україні: без зайвого шуму, але з амбіціями

Група Adeo, яка є власником мережі Leroy Merlin, майже непомітно запустила в Україні новий суббренд MEGABUD. Перший магазин відкрито у Миколаєві, місті, яке переживає чимало випробувань через постійні обстріли.

Що пропонує MEGABUD

Торговий об’єкт працює за адресою: Богоявленський проспект, 234-В. На фасаді нового магазину у Миколаєві видніється гасло: «Будувати легко та вигідно». Це відображає стратегічний напрямок нового бренду, який намагається зберегти ідентичність великих європейських мереж, таких як Leroy Merlin, з акцентом на доступність будматеріалів.

У пілотному магазині MEGABUD площею 10 000 кв.м представлено понад 20 000 товарів. Відкриття магазину дозволило створити 80 нових робочих місць.

Інтер’єр магазину у Миколаєві нагадує інші магазини Leroy Merlin: легко впізнаються такі ж стандарти якості та дизайн, зокрема товари під власними марками Adeo, такими як Dexter.

Надія Гануліч-Манукян, директорка з омнікомерції Leroy Merlin, пояснила, чому цей проєкт має зовсім іншу концепцію та окрему назву. Формат орієнтований на професійний ринок, щоб задовольнити потреби будівельників, майстрів та інших професіоналів галузі будівництва.

Відмінності від традиційних гіпермаркетів Leroy Merlin:

  • Доставка прямо на об’єкт або за будь-якою адресою в Миколаєві чи області. Також доставляють у Херсон «Новою поштою».
  • Відкритий drive-майданчик, куди можна заїхати автомобілем, завантажити матеріали та оплатити на місці.
  • Плавний та швидкий «шлях клієнта» (customer journey) завдяки зручній навігації та логічному плануванню відділів.
  • Компактний, але продуманий асортимент товарів, де кожен продукт відповідає конкретній потребі у ремонті чи будівництві.
  • Логістичні зони розраховані на великі обсяги — товари в наявності «тут і зараз».

«MEGABUD — це магазин-склад із доречно підібраним асортиментом і необхідними об’ємами в наявності, який забезпечує якісні товари за дуже доступними цінами. Ми використовуємо стратегію EDLP (everyday low price) в ціноутворенні для українських споживачів. Проєкт створений для того, щоб дати практичну відповідь на потреби українців у відбудові країни.

Відкриття MEGABUD свідчить про прагнення компанії Adeo долучитися до відбудови України, доповнюючи роботу трьох магазинів Leroy Merlin, які вже працюють у країні. Наша позиція чітка: ми створюємо робочі місця, підтримуємо українську економіку та робимо внесок у відбудову країни. Переважна більшість наших працівників — українці, і ми співпрацюємо виключно з місцевими партнерами.

Також MEGABUD бере активну участь в соціальному житті міста. Наприклад, разом із фондом SOLIDARITY, MEGABUD допомогли облаштувати укриття у Миколаївському будівельному коледжі. Це 500 кв.м найпростішого укриття та 200 кв.м протирадіаційного сховища, розраховані на 650 людей; облаштовані навчальні аудиторії, вчительська та медпункт, зроблена нова система вентиляції, гідроізоляція та капремонт, що дало можливість учням коледжу безпечно навчатися. Найближчим часом зможемо анонсувати нові потужні благодійні проєкти в Миколаєві», — говорить Надія Гануліч-Манукян, директорка з омнікомерції Leroy Merlin.

Миколаїв: стратегічний вибір локації для розвитку

Миколаїв став першим містом, де було відкрито магазин «Мегабуд». Регіон сильно постраждав від бойових дій і потребує значних зусиль для відновлення. Місто потребує не лише відбудови житла, а й економічної підтримки, створення нових робочих місць та розвитку місцевої інфраструктури. Надія Гануліч-Манукян говорить, що саме тому компанія обрала це місто для реалізації своїх планів.

Цікаво, що магазин MEGABUD відкрився у приміщенні, де раніше розташовувався «Епіцентр». До того ж поруч, із новим магазином знаходиться ще одна точка цього ритейлера, що додає конкуренції на місцевому ринку.

Попри сусідство з великим опонентом, у MEGABUD підкреслюють, що поважають конкурентів, однак пропонують унікальний підхід. Магазин орієнтований на професіоналів у будівництві та ремонті й робить акцент на великий асортимент товарів, доступних за конкурентними цінами та з хорошим обслуговуванням. Така стратегія розвитку дозволяє задовольняти потреби клієнтів і брати участь у відновленні регіону, який постраждав від бойових дій.

Тихий старт та стратегія на майбутнє

Запуск MEGABUD в Україні виглядає обережно, але вже є плани щодо розширення. Компанія має намір відкривати нові магазини у великих містах, орієнтуючись як на професіоналів, так і на приватних клієнтів.

Згідно з даними французьких медіа, відкриття наступних точок планується в Києві та Львові, з фокусом на міста, де ситуація залишається напруженою, але є потенціал для розвитку бізнесу.

Керівництво проєктом в Україні очолює Дені Шис, колишній керівник магазинів Leroy Merlin в Україні.

Частина глобальної стратегії Adeo

В екосистемі ADEO є не лише бренд Leroy Merlin, але й інші формати, які зараз активно розвиваються в Європі та Південній Америці. Зокрема, це proximity-формати та PRO-формати, до яких відноситься і MEGABUD в Україні. Ці формати зосереджені на обслуговуванні як професіоналів, так і приватних клієнтів, що дозволяє їм займати свою нішу на ринку будівельних матеріалів і товарів для ремонту.

Так, у світі компанія вже успішно запустила подібні концепти під різними брендами:

  • OBRAMAT в Іспанії;
  • OBRAMAX у Бразилії;
  • TECNOMAT в Італії;
  • BRICOMAN у Польщі та Франції.

Після успіху на інших ринках, оператор відкрив свій перший PRO-формат в Україні під брендом MEGABUD. Цей новий магазин став частиною глобальної стратегії компанії, яка орієнтована на динамічне розширення в нових ринках.

Нагадаємо, у 2024 році компанія Adeo формально завершила свій вихід із російського ринку. Тамтешній підрозділ було передано під контроль місцевого менеджменту і перейменовано в Lemana PRO, також відомий як Le Monlid. З передачею бізнесу російським управлінцям і ребрендингом, Adeo формально припинила свою присутність у РФ. У той самий час компанія почала активно інвестувати в Україну, хоч і без особливої публічності. Запуск нового бренду MEGABUD — тому підтвердження.