Опубліковано

McDonald’s ще не відновив рівень відвідуваності, який був до війни в Україні

Хоча компанія має позитивну динаміку розвитку в Україні, рівень відвідуваності ще не досяг довоєнного рівня.

Мережа ресторанів McDonald’s в Україні, попри війну, з 2022 року зросла на 20%. За цей час відкрито 28 нових ресторанів, а у 2025 році — сім. До кінця року планується ще кілька запусків. Про це розповіла генеральна директорка McDonald’s в Україні, Чехії та Словаччині Юлія Бадрітдінова.

"У 2024 році ми обслужили 103 млн клієнтів — це на 16% більше, ніж у 2023-му. При цьому, прибуток у 2024 році зріс на 23% порівняно з 2023-м. Ми стабільно зростаємо рік до року в тих ресторанах, які продовжують працювати, і це дає нам упевненість у тому, що рухаємося в правильному напрямку", — зазначила Юлія Бадрітдінова.

За словами гендиректорки, у 2024 році компанія інвестувала в розвиток бізнесу 1,8 млрд грн. Загалом з початку повномасштабного вторгнення, інвестиції склали 3,2 млрд грн.

"До кінця 2025 року планували відкрити дев’ять нових ресторанів. Сім із них вже працюють: два у Львові, один в Ужгороді, Мукачеві, Броварах, Києві та на в’їзді до Луцька. Основна увага зараз на Києві, Київській області та заході країни, але є нові проєкти і в інших містах — минулого року ми відкрили ресторан в Одесі. Щороку ставимо за мету відкривати мінімум 9-10 ресторанів, але прагнемо до більш активного розвитку", — додала вона.