Опубліковано

Мережі супермаркетів SPAR та «Наш Край» запустили інструмент для контролю здорового харчування

Мережі супермаркетів SPAR та «Наш Край» представили інноваційний інструмент «ФудБаланс» для покращення звичок здорового харчування у своїх гостей.

У мобільному додатку DRUZI, що працює в обох мережах, з’явився новий розділ «ФудБаланс». Це персональний аналізатор кошика покупок.

Механіка його роботи проста: система аналізує придбані товари та класифікує їх на «корисні» та «ті, що варто вживати рідше». На основі цих даних формується індивідуальний «Коефіцієнт збалансованості харчування», який наочно відображається на зручній кольоровій шкалі. Відтак чим більше гість купує корисних продуктів, тим вищий його баланс здорового харчування.

«Ідея, здавалося б дуже проста, але ми не знайшли аналогів такого рішення в українських чи іноземних ритейлорів. Купуєш багато овочів, фруктів, молочних продуктів? Молодець, показуй друзям, як треба харчуватися. Придбав чипси, багато печива чи алкоголь? Твій „ФудБаланс“ тепер у червоній зоні, отже, щоб його покращити — маєш купувати корисні продукти, або зменшити покупки не дуже корисних. Це ненав’язливий натяк нашим гостям більш відповідально ставитися до свого здоров’я», — зазначає Мирослава Леснік, керівниця відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі «Наш Край» та SPAR.

Мережі супермаркетів SPAR та «Наш Край» одними з першими у сфері ритейлу ще у 2016 році розпочали проєкт корпоративної соціальної відповідальності. Компанія реалізовує проєкти у трьох основних напрямках розвитку регіонів: економічний, соціальний, екологічний. Активно працює також для забезпечення військових засобами тактичної медицини.

Додаток DRUZI активно розвивається та працює у магазинах мереж по всій Україні, аби допомогти українцям слідкували за своїм здоровʼям та покращувати його.

Для використання «ФудБалансу» достатньо завантажити додаток DRUZI та сканувати його при кожній покупці. Гість автоматично отримує бонуси та фіксацію усіх придбаних товарів з розрахунком загального відсотка корисності.

Користувачі можуть відстежувати динаміку своїх покупок за різні періоди, що допомагає як окремим споживачам, так і цілим родинам усвідомлено планувати раціон та поступово змінювати звички харчування на користь здоров’я.