Свято наближається: в «Епіцентрі» фіксують підвищений ажіотаж на новорічні товари
Обсяги реалізації новорічного асортименту в мережі торгових центрів «Епіцентр» цьогоріч майже на 40% перевищують продажі аналогічного періоду минулого року
Українці почали активно готуватися до свят уже наприкінці жовтня. Про це свідчить динаміка продажів новорічних товарів у мережі «Епіцентр», яка станом на 3 листопада була на 38% вищою у порівнянні із 2024 роком.
Серед найпопулярніших товарів цього сезону: декоративні гноми, благодійні фігурки «Ангелятко добрих справ», скляні підвіски у вигляді лелек, штучні ялинки та електричні гірлянди. Також українці активно купують набори прикрас на ялинку, скляні підвіски у вигляді жаб, півників та книг, новорічні кулі та м’яких декоративних оленів.
«Ми бачимо, що цьогоріч українці особливо прагнуть позитивних емоцій і намагаються подарувати радість дітям та близьким. Святкове оформлення оселі, ялинкові прикраси чи добрі подарунки — це своєрідна емоційна терапія, яка допомагає відчути стабільність і віру в краще», — зазначає Світлана Лісанті, директорка напрямку, що відповідає за товари для свят в мережі «Епіцентр».
В «Епіцентрі» очікують, що ближче до свят українці будуть ще активнішими в придбанні новорічних товарів. Зокрема, в компанії очікують підвищення попиту на штучні ялинки, гірлянди, набори пластикових куль для ялинки, колекційні прикраси, м’які іграшки та символи Нового року.