Опубліковано

McDonald’s бореться за гаманці клієнтів із низьким рівнем доходу

McDonald’s намагається втримати покупців із нижчим рівнем доходу, які все рідше заходять у фастфуди.

Візити покупців із низьким і середнім рівнем доходу скоротилися на 10%. Причина — зростання цін у ресторанах фастфуду.

З 2019 по 2024 рік середня ціна позиції в меню McDonald’s зросла на 40%. Компанія пояснює це подорожчанням сировини, пакування та зарплат. Але кожне нове підвищення цін ризикує відштовхнути основну частину клієнтів.

«Інфляція сильно вдарила по покупцях із низьким доходом. Це впливає і на їхній настрій, і на поведінку. Простих відповідей немає. Вся галузь шукає формулу, як залишатися прибутковими, не втрачаючи покупців», — пояснює гендиректор Крістофер Кемпчинські.

Натомість трафік серед клієнтів із вищими доходами в секторі швидкої їжі продовжує зростати — «майже на двозначні показники» за квартал, додав він.

Щоб повернути споживачів, McDonald’s запустив нові пропозиції: вперше за десятиліття повернув гру Monopoly, а також представив комбо за $5 і $8 у меню «Extra Value» та оновлені снек-рапи за $2,99.

Продажі McDonald’s у США в порівнянних ресторанах зросли на 2,4 % р/р, що трохи менше, ніж у попередньому кварталі (2,5 %), а глобальні — на 3,6 %. Загальний обсяг продажів досяг 36 млрд доларів, що на 8 % більше, ніж торік. Акції компанії зросли на 2,2 % — до $305,67.