Опубліковано

Мережа «Сільпо» створила адвент-серіал: як традиційний формат перетворився на святкову гру

Класичними адвент-календарями вже важко здивувати аудиторію, тож «Сільпо» вирішив вийти за межі звичного формату й адаптувати його під власний стиль комунікації.

Мережа супермаркетів представила адвент-серіал «Дім різдвяних таємниць» — історію про, на перший погляд, звичайну українську родину, яка живе у ритмі буденних справ напередодні свята. Але спокій порушує неочікувана подія: Богданіель Заможко втрачає свідомість, промовивши фразу, що лякає всю родину.

Проєкт побудований не лише як розважальний контент, а і як інтерактив. У кожному епізоді команда «Сільпо» заховала таємні коди, які можна обміняти на різдвяні подарунки. Глядачі, що знаходять їх, можуть заповнити форму за посиланням у профілі та виграти один із 10 святкових боксів.

Проєкт стилізований під класичні латиноамериканські мелодрами, знайомі багатьом із телевізійного минулого. Це створює емоційний зв’язок та робить комунікацію теплішою.

Адвент-серіал «Дім різдвяних таємниць», створений агенцією Banda, став частиною різдвяної кампанії «Сільпо», у центрі якої — ідея про щире, неідеальне, але по-справжньому радісне свято.