Опубліковано

ПриватБанк і «Фокстрот» запустили технологію оплати товарів без черг та навіть без світла

ПриватБанк у партнерстві з мережею «Фокстрот» запустили інноваційне платіжне рішення на базі застосунку мобільного еквайрингу «Термінал». Технологія Tap to Phone дозволяє продавцям-консультантам у торгових залах Foxtrot приймати безготівкову оплату безпосередньо через звичайний смартфон, а покупцям оплатити обраний товар не стоячи в черзі до каси. До того ж сервіс працює навіть якщо в магазині вимкнуть світло.

«Успішний досвід Фокстроту є підтвердженням переваг інтеграції застосунку „Термінал“ для будь-якого бізнесу — від невеликої кав’ярні до великого рітейлу та служб доставки, що дозволяє оптимізувати бізнес-процеси, зменшити навантаження на касові вузли та економити на купівлі громіздкого обладнання. „Термінал“ — це про свободу приймати оплати там, де зручно клієнту, і про впевненість у стабільності бізнесу за будь-яких умов, у чому наша команда особисто переконалася, попрацювавши на місці продавців-консультантів мережі прямо в торговому залі», — відзначає керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко.

Завдяки інтеграції платіжного застосунку «Термінал», «Фокстрот» зосередив повний цикл роботи з клієнтом — від вибору товару до його оплати та видачі — у мобільному рішенні: смартфоні продавця-консультанта. Тепер допомогти клієнту вибрати потрібний товар та прийняти оплату продавець-консультант може безпосередньо через свій смартфон. Це швидко, безпечно (на тому ж рівні, що й традиційні термінали), а фіскальний чек ви миттєво отримуєте в електронному вигляді.

«Це один із найдинамічніших проєктів у"Фокстрот«. Від старту роботи до першого запуску минуло лише 2,5 місяці завдяки злагодженій співпраці з командою ПриватБанку. Сьогодні понад половина оплат у мережі здійснюється безготівково, а весь ключовий сервіс зосереджений у смартфоні продавця. Наявність Tap to Phone стало логічним і важливим кроком у вдосконаленні всієї екосистеми роздрібного обслуговування у «Фокстрот». Таким чином ми відповідаємо очікуванням клієнтів на легкий процес покупки», — розповідає Данил Векленко, операційний директор «Фокстрот».

Застосунок «Термінал» активно використовується продавцями Фокстроту для роботи з чергами в періоди пікового попиту та в умовах блекаутів. За період тижня знижок на «Чорну Пʼятницю» майже 15% всіх оплат в мережі Фокстрот пройшли через новий спосіб «Термінал».