Частка онлайн-продажів в обороті "Фокстроту" зросла до 20%
- Фото:
- All Retail
Омніканальний рітейлер "Фокстрот" (Київ), що розвиває однойменну мережу магазинів побутової техніки і електроніки та онлайн магазин Foxtrot.ua, за останній рік оновив 27 магазинів, до кінця року ця цифра зросте до 40, повідомив у середу під час прес-конференції в Києві виконавчий директор мережі Олексій Зозуля.
За його словами, фактично пройшов рік, як компанія представила пілотний проект магазину в Броварах (Київська обл.), який у подальшому став основою нового формату мережі.
«Для мережі «Фокстрот» 2019 фінансовий рік-початок 2020-го були одночасно переломними і вирішальними за всіма напрямками ведення бізнесу: підготовчий етап і потужний запуск ребрендингу, старт оновлення мережі та презентація нових форматів магазинів, перезапуск онлайн-майданчика, налаштування нових сервісів і послуг. Все було зроблено для того, щоб утримати (а в деяких напрямках повернути) лідерство в галузі", — заявив виконавчий директора мережі Фокстрот Олексій Зозуля.
За даними компанії ребрендинг дав 20% зростання ефективності щодо інших точок.
Обсяг інвестицій на один об’єкт становить 3-6 млн грн. «Але частина інвестицій не прив’язана до конкретної торгової точки: це інвестиції в нові технології і сервіси, швидкість доставки та видачі, доступ до "віртуальної полиці“ (товару від постачальника, наприклад) », - відзначили в компанії.
Частота покупки зросла на 7%, показник утримання покупців виріс на 20%, а база лояльних покупців збільшилася до 10 млн.
Відповідаючи на питання журналістів, представники компанії повідомили, що готові до можливої другої хвилі коронавіруса і карантинних обмежень, зазначивши, що перша хвиля змусила прискорити багато процесів.
За даними компанії, в період березень-травень (гострий період першої хвилі карантину) онлайн-продажі зросли на 320%. «Були періоди, коли ця цифра сягала 420%», — зазначив Олексій Зозуля.
"Зараз частка онлайн-продажів у загальній структурі становить близько 20%. В червні ми вийшли в лідери ринку по трафіку на сайті серед трьох великих мереж побутової техніки та електроніки (за даними ресурсу Similar Web). По відношенню до минулого року (червень до червня) частка товарообігу онлайн зросла на 270%, по трафіку — в 2 рази", — заявив виконавчий директор мережі Фокстрот.