Опубліковано

Нова рекламна кампанія Grape перетворила геройку з EVA у кешбойку

Теги:
EVA
дрогері
Фото:
All Retail

Grape розробили рекламну комунікацію для популяризації функції кешбеку бренду «Лінія магазинів EVA». Перед агентством стояло завдання створити ідею рекламного комунікаційного ролика для ТБ та оновити віжуали. Головна мета — це донести, що кешбек — реальна можливість для кожного, і це не складно.

Ще на початку року EVA запропонувала жінкам «зайти в EVA та відпочити» від повсякденної рутини, «залипнути» біля новинок та знижок, побалувати себе б’юті-дрібничками. Адже розуміла, що кожна українська жінка — геройка, якій у потоці щоденних справ дуже потрібний час для себе.

Проте EVA побачила, що навіть знайшовши час на відвідини магазину, жінки здебільшого купують лише те, що потрібне для прибирання, для оселі, для дітей і чоловіка, але не те, що просто порадує їх.

EVA запровадила кешбек — повернення частини грошей за зроблені покупки на картку EVA МОЗАЇКА. Таким чином клієнтки продовжують купувати те, що треба..., а EVA повертає їм кошти на товари для себе-коханих.

Кешбек від EVA — дійсно вигідний! Купуючи товари за і без того низькими цінам, акціями, знижками та з подарункам, клієнтки отримують повернення до 100% вартості на картки програми лояльності!

Усе настільки просто, що коли EVA запустила кешбек, геройки не могли повірити у його доступність. Вони думали, що треба зробити щось героїчне, «битися» за кешбек, і стали Кешбойками!

Відтак, у новій комунікації бренду EVA, який стало сприймається як улюблене місце для придбання товарів для краси та дому для тисяч жінок по всій країні, і де «завжди вигідно», важливо було продемонструвати трансформацію самих клієнток: користувачки кешбеку — впевнені, енергійні, готові до конкуренції і новацій, які приносять їм вигоду. Втіленням такого образу стали кешбойки — сміливі геройки у погоні за кешбеком.

Щоб показати це, Grape разом з NoStars відзняли ролики в новому, експериментальному жанрі «кешбек-вестерн». Прем’єра відбулась на всіх телеканалах країни.

«За сюжетом, кешбойка — це геройка, якій все ще складно повірити у вигоду кешбеку. Проте вона націлена забрати своє. Але кешбек у EVA — це та річ, за яку їм не треба боротися. Його можна отримати просто, купуючи те, що потрібне», — прокоментували в Grape.

Кешбойкою бути круто, вигідно, і це може зробити кожна клієнтка EVA, коли забажає. Щоб продемонструвати це, кешбойськими зробили і віжуали, що зовсім не схожі на попередню комунікацію EVA.

«Геройки набралися сміливості забрати свій кешбек — і стали кешбойками. EVA набралася сміливості бути не такою, як завжди! Кешбеком ми демонструємо клієнткам не тільки додаткові переваги картки програми лояльності EVA МОЗАЇКА, а й даруємо жінкам радість від покупок бажаного», — зазначила заступниця директора з маркетингу «Лінія магазинів EVA» Василина Петлицька.