Опубліковано

Дизайн пакування власних торгових марок EVA відзначено найвищими нагородами міжнародного конкурсу Vertex Award

Теги:
EVA
дрогері

Розробки команди напряму ВТМ найбільшого українського рітейлера в сегменті drogerie перемогли на міжнародному конкурсі дизайну пакування власних торгових марок Vertex Award 2021. ТМ LuckyPin і ТМ Rambootan лінії магазинів EVA отримали золоті нагороди, обійшовши 600 проєктів із 41 країни світу.

Найвищу нагороду конкурсу в категорії Baby («Малюк») отримало пакування бренду LuckyPin. Під цією торговою маркою з осені 2019 року випускаються підгузки для малюків з інноваційного супертонкого матеріалу, який не збивається між ніжок, дозволяє дихати шкірі та надійно захищає від протікання протягом тривалого часу. Зворотний бік пакування містить яскраві ілюстрації у стилі віммельбух (розвивальні книжки-комікси для дітей), що допомагають вивчати з малюком різних тварин. Кожен розмір підгузків присвячений окремій тематиці: «Граюсь удома», «Відпочиваю на фермі», «Вивчаю місто», «Подорожую до зоопарку».

Фото: All Retail

 Ще одну золоту нагороду, цього разу в категорії New Brand («Новий бренд»), отримало пакування торгової марки Rambootan, яка з’явилась у 2020 році та представляє продукти для моделювання зачісок. У лінійці присутні як традиційні засоби (лак, мус, паста), так й інноваційні (наприклад, джем для укладки). Дизайн пакування втілив у собі концепцію бренду — ідею різноманіття та вільного духу, можливість для кожного знайти саме той засіб, який допоможе підкреслити його особисті переваги та стиль. Продукти вирізняються індивідуальними основними кольорами, тому всі разом створюють на полиці активну яскраву композицію, яка привертає увагу споживачів.

 «Перемога в конкурсі Vertex Award — це визнання професіоналізму команди департаменту ВТМ на світовому рівні. Обидві марки-переможниці є інхаус-проєктами, тобто їх розробка повністю проходила всередині компанії без залучення агенцій. Багато хто, дізнавшись про це, дуже дивується, що для нас свого роду комплімент.

 Дизайн упаковування підгузків ТМ LuckyPin — це моя розробка з використанням авторських ліцензійних зображень. З приводу нього були деякі сумніви. У цій категорії для нашого ринку звичніше використовувати зображення мам і дітей, ніж кумедних тварин. Запропонований нами дизайн характерний, скоріше, для азійських країн, тому було незрозуміло, як його сприймуть майбутні покупці.

Упаковування LuckyPin ми вперше опрацьовували, використовуючи підхід сервіс-дизайну: створили реальний прототип, а потім бренд-менеджер провів опитування серед потенційних покупців. Майже всім опитаним ідея з тваринами та розвивальним віммельбухом дуже сподобалася, тому вона і була прийнята в розробку.

 Візуальне оформлення упаковування ТМ Rambootan створене співробітницею відділу інновацій та дизайну департаменту ВТМ Юлією Незять. Цей стиль був прийнятий легко, оскільки відмінно втілив ідею бренд-менеджера марки.

 Хочу зазначити, що перемоги на конкурсах ми вважаємо дійсно командними, оскільки разом із бренд-менеджерами та керівником напряму генеруємо, відбираємо та втілюємо ідеї дизайну в продукт», — розповіла Вероніка Шляхова, начальниця відділу інновацій та дизайну департаменту власних торгових марок лінії магазинів EVA.

Переможців цьогорічного конкурсу Vertex Award визначало авторитетне міжнародне журі з 9 країн світу, представлене 18 галузевими експертами, що працюють у креативній індустрії та рітейлі.

«Ми вдруге беремо участь у цьому престижному конкурсі. Минулого року отримали бронзову нагороду, а вже цьогоріч одразу дві наших розробки поцілили в «золото»! Я неймовірно вдячна нашій команді та пишаюся тим, що покупці магазинів EVA з усієї України можуть користуватися якісними продуктами й до того ж отримувати візуальне задоволення», — коментує Галина Ободець, директорка департаменту власних торгових марок лінії магазинів EVA.

Vertex Awards — єдиний всесвітній конкурс, присвячений винятково дизайну пакування власних торгових марок. Нагороди присуджуються за такими критеріями, як креативність, оригінальність, інформативність, конкурентоспроможність та інноваційність.