Опубліковано

"МХП" планує збільшити мережу "М'ясомаркет" до 200 магазинів до кінця року

Теги:
МХП
М'ясомаркет
Фото:
RAU

ТОП-менеджер МХП Дмитро Морозов розповів про плани розвитку мережі магазинів "М'ясомаркет".

«Зараз мережа «М'ясомаркет» налічує більше 80 магазинів. Після грудневого марафону, коли ми відкрили 30 магазинів за 30 днів, в січні і лютому ми вирішили знизити темпи розвитку, оцінити роботу існуючих магазинів і оцінити свої помилки.

Ми відмовилися від формату convenience store і перейменували його в food experience store. І погодили концепцію "М'ясомаркет 2.0".

Фундаментально вона не відрізняється від «М'ясомаркета», ми додали акценти. Більше уваги приділяємо кулінарії, рецептами і мʼясним сомельє. Надаємо покупцям більше сервісу.

"М'ясомаркети" — це реінкарнація франчайзингу, ми перефокусовуємо його на інший формат торгівлі. Чи залишаться у нас магазини «Наша Ряба», які працюють давно? Так. Ми провели їх ребрендинг і розбудовуємо. «Наша Ряба» — це мʼясний магазин, а в «Мясомаркетах» споживачі отримують новий досвід.

Ми розширюємо команду фахівців, які працюють з «М'ясомаркетами». До кінця року плануємо збільшити мережу до 200 магазинів ".