Опубліковано

Абсолютно ЛІТНІЙ рітейл: що собою являють сезонні мережеві магазини?

Календарне літо йде, залишається насолоджуватися ще поки теплими днями і випуском електронного журналу All Retail за серпень.

Хто не встиг сповна насолодитися літом, може хоч трохи відшкодувати собі це, прочитавши нашу статтю про сезонні мережеві магазини. У ТОП-темі ми розписали особливості сезонного рітейлу в трьох країнах — Україні, Польщі та Румунії.

У сімейство Fozzy Group входять не тільки традиційні магазини, як «Сільпо» або «Фора». З недавніх пір рітейлер почав розвивати мережу мінімаркетів Foodpod. Детальніше про новий проєкт ми написали в рубриці «Тренди роздробу».

Торговий оператор АТБ постійно дивує нас своїми промо-кампаніями та акціями за участю різних українських селебріті. На цей раз новим рішенням в мережі став запуск відділу кулінарії. «АТБ-кафе» — так рітейлер назвав відділ з готовими стравами. Які вони на смак — спробуйте самі. Ми ж дізналися про те, що це за проект в деталях.

Мережі КОЛО та АТБ — зовсім не схожі одна на одну. Але КОЛО — як і АТБ — почала розвиток свого гастрономічного стартапу TastyTime. Детальніше про цікавинки лінійки цих страв читайте в рубриці «Асортимент».

У місяці 30 днів, а сторінок в електронному журналі All Retail — вдвічі більше. Як і рубрик з різними темами — шукайте їх за обкладинкою журналу.

PS Також нагадуємо, що тепер Ви можете оформити підписку на електронний журнал AllRetail.ua прямо через наш сайт. І це стало набагато зручніше — адже Ви можете придбати не тільки підписку на 6 або 12 місяців, але і купити окремий цікавий для Вас випуск.