Рітейлер №1 у сегменті товарів для краси та здоровʼя EVA відкриває 1111-й магазин мережі
- Фото:
- All Retail
18 грудня найбільша національна мережа магазинів краси та здоровʼя EVA провела святкове відкриття свого 1111-го магазину, який розпочав роботу у місті Буча за адресою: бульвар Леоніда Бірюкова, 2.
Протягом 2021-го EVA відкрила 70 нових торгових точок, і ще 7 відкриттів заплановано до кінця поточного року.
1111-й магазин мережі EVA має площу 218,9 м² та працює у звичному форматі. В ньому передбачено точку видачі інтернет-замовлень для швидкого та зручного отримання купівель із онлайн-магазину EVA.UA. Також клієнти зможуть скористатися перевагами сервісу «EVA клік», який дозволяє замовляти товари, наявні в асортименті торгової точки, через мобільний додаток EVA і без черги забирати готові пакунки з магазину, оплативши їх на касі у будь-який зручний спосіб.
У день відкриття знакового 1111-го магазину EVA влаштувала свято для клієнтів: музична програма, розваги, вікторини та конкурси. Покупці, які придбали товари на суму від 200 грн одним чеком, отримали заохочувальні сувеніри. Також у соцмережах ритейлера пройшов розіграш 1111 бонусів.
Ще один святковий день із комплексом розважальних заходів із нагоди відкриття та подарунками за закупи від 150 грн в одному чеку заплановано на 25 грудня. Крім того, всі клієнти магазину, що є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА» та в період з 18.12.2021 до 25.12.2022 зроблять закупи на суму від 250 грн одним чеком, автоматично візьмуть участь у розіграші техніки (стайлер, плойка, вирівнювач для волосся, пилосос). Переможців буде визначено 28 грудня за допомогою рандому.
«Ми прагнемо бути якомога ближчими до своїх клієнтів, зробити їхні закупи приємними та комфортними. EVA активно відкриває нові магазини, запроваджує інноваційні сервіси. Ми динамічно розвиваємо не лише мережу, але й онлайн-напрям. Зокрема, збільшуємо кількість точок видачі інтернет-замовлень, щоб отримувати товари з EVA.UA було так само зручно, як придбати їх у магазині. Відкриття 1111-ї EVA — знакова подія, адже для мережі № 1 це символічне число. Тому ми вирішили влаштувати для клієнтів цілий комплекс святкових заходів, щоб поділитися з ними своєю радістю», — розповіла Василина Петлицька, заступниця директора з маркетингу EVA.