Ренесанс жорсткого дискаунтера: чим обернулися пригоди MERE в Україні — читайте в новому випуску журналу All Retail
- Фото:
- All Retail
Розуміємо, що новорічні свята запаморочили всім голову і про щось інше думати зовсім немає бажання. Але ми хочемо повідомити про вихід нового випуску журналу All Retail. Впевнені, що він сподобається нашим читачам.
ТОП-темою випуску стали підсумки пригод російської мережі дисконтних магазинів MERE в нашій країні. Чим зумовлений їхній швидкий вихід із ринку України і які магазини зʼявилися замість них — читайте в журналі.
У грудневому номері, за допомогою аналітиків Euromonitor International, ми також досліджували український ринок бутильованої води. Це дає нам підстави очікувати на впевнене зростання цього сектора в перспективі найближчих років.
Що нового чути про мережу «ЕКО маркет»? Про це ми запитали у президента компанії Інни Мірошниченко, директора з маркетингу Івана Прозорова та заступника генерального директора з управління торговельною мережею Дениса Погорєлова.
Олексій Зозуля, СЕО компанії «Фокстрот», також розповів нам про те, яким був для мережі 2021 рік і що очікувати клієнтам у найближчому майбутньому.
А також, як завжди, на вас чекають інші новини ринку, компаній і ще багато чого цікавого.
_________________________________________________________
PS Відкрито підписку на електронний журнал All Retail на 2022 рік. Всіх зацікавлених компаній прохання звертатися за електронною поштою office@allretail.com.ua або за тел. (050) 378 78 61, (067) 370 68 42