Опубліковано

77 нових магазинів та перші каси самообслуговування: як EVA розвивала мережу у 2021 році

Одна з найбільших роздрібних мереж на ринку товарів для здоровʼя, краси та догляду EVA суттєво зросла під час кризи, спричиненої пандемією.

Про це розповіла виконавчий директор Ольга Шевченко в інтервʼю "Дело".

"В даний час модернізуємо та автоматизуємо розподільні центри у Дніпрі, Броварах та у Львові, реалізуємо амбітний проект із запуску нового логістичного хаба в Одесі. У 2021 році відкрито 77 нових магазинів EVA, у тому числі два у форматі beauty lab (Київ, Харків) Мережа перетнула позначку в 1100 торгових точок.

Ми працюємо над новими форматами EVA, щоб задовольняти запити споживача як у великих містах, так і невеликих населених пунктах. Розробляємо новий дизайн торгових точок для покращення клієнтського досвіду споживачів. Впроваджуємо найкраще програмне забезпечення, створюємо власні програмні продукти, щоб забезпечити незалежність від зовнішніх підрядників та високу швидкість трансформації.

Інвестуємо значні кошти в автоматизацію логістичних центрів. Склади EVA щодня приймають та відвантажують у 367 містах України до 1,5 млн одиниць товарів. Обробляти такі обсяги дозволяє високотехнологічне обладнання, сучасні WMS та TMS (системи управління складськими процесами та транспортом).

У торгових точках запроваджено та вдосконалюється використання гаджетів (термінали збору даних, мобільні телефони) для контролю та виконання внутрішніх процесів, повʼязаних із товаром або видачею інтернет-замовлень. Нещодавно у магазинах зʼявилися перші каси самообслуговування. Також активно працюємо над впровадженням програмних РРО", — зазначила топ-менеджер EVA.