Опубліковано

В супермаркетах VARUS з’явились нові продукти з героями мультсеріалу «Щенячий Патруль»

Теги:
власні торгові марки
VARUS
Фото:
https://dnepronline.com.ua

Команда розумних та дотепних цуценят з «Щенячого Патруля», що з’явилась на упакуванні какао та сосисок власної торгової марки Trixi ще взимку, поповнилась новим товаром — мінісушками.

Продукти з улюбленими персонажами доступні в усіх супермаркетах мережі VARUS і стали до вподоби маленьким клієнтам мережі.

Тепер в лінійці торгової марки Trixi поповнення — мінісушки з кмітливими цуценятами «Щенячого Патруля» на упакованні. Цей серіал став одним із найпопулярніших дитячих шоу більш ніж у 170 країнах світу, з впізнаваністю бренду вище 85%.

Мінісушки продаються в яскравому пакуванні вагою 200 грамів. Вже скоро разом з какао, сосисками та мінісушками на полицях VARUS з’явиться хрумка соломка з улюбленими персонажами.

Сильною та успішною колаборацію робить той факт, що аудиторія торгової марки Trixi дуже подібна до цільових аудиторій телеканалів Nickelodeon Jr. та Nickelodeon: це хлопчики й дівчатка, які полюбляють дивитись мультфільми та через них впізнавати світ навколо себе.

Компанія планує розвивати цей напрям і надалі, щоб збільшувати різноманіття товарів, задовольняти потреби своїх дорослих і маленьких клієнтів та надавати ексклюзивні пропозиції.