Опубліковано

МХП відкрила понад 200 магазинів власної мережі «М’ясомаркет»

Компанія МХП, яка працює у напрямах агро, виробництва продуктів харчування та ритейлу, відкрила понад 200 торгових точок власної мережі «М'ясомаркет».

«М’ясомаркети» — це універсальні маркети, створені в процесі трансформації МХП в кулінарну компанію. Перший магазин відкрився в липні 2020 року в Ковелі, а станом на грудень 2022 року торгові точки наявні вже у 20-ти областях України.

«Незважаючи ні на що. Ось як можна коротко описати нашу роботу над розвитком мережі в цьому році. Повномасштабне вторгнення не зупинило ні нас, ні партнерів — і ми, й наші франчайзі працюють та відкривають нові „М’ясомаркети“. Разом ми робимо все, щоб у кожного українця був доступ до якісних продуктів харчування», — говорить Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку «Ритейл» компанії МХП.

МХП запускає «М’ясомаркети» паралельно у двох форматах: власні й франчайзингові. Незалежно від того, відкритий магазин безпосередньо компанією чи партнером, у ньому завжди дбають про якість продукції, асортимент та високий рівень сервісу. Для покупців у магазинах доступні якісне мʼясо й готові холодні та гарячі страви у відділі кулінарії. Також в асортименті є супутні товари: бакалія, молочні продукти, приправи, соуси і хлібні вироби.

У кожному «М’ясомаркеті» працюють м’ясні сомельє. Це унікальні фахівці в Україні, які можуть порадити продукцію, поділитись секретом приготування м’ясних страв, допомогти із вдалими комбінаціями закусок та інгредієнтів. Кожен з таких фахівців навчався у Школі м’ясних сомельє.

Розвиток мережі «Мʼясомаркетів» — один із напрямів трансформації МХП в кулінарну компанію. Зараз МХП розвиває майже 2 тисячі торгових точок різного спрямування (з них понад 1300 — франчайзингові). Крім «Мʼясомаркетів», до цього переліку входять магазини «Наша Ряба», «Їжа Свіжа», «Українське курча», а також мережа закладів вуличної «Döner Маркет».

Загалом МХП бачить своєю задачею зміну культури харчування в Україні. Компанія пропонує споживачам якісні та смачні страви, виготовлені з використанням найсучасніших харчових технологій. Робота МХП в цьому напрямі дозволяє людям інвестувати час не в приготування їжі, а в найважливіше для них — родину, хобі, навчання, дозвілля, відпочинок.