Опубліковано

Підсумки 2022 у журналі All Retail: хто втримався на ринку і як планує працювати у 2023

Минулий рік видався унікальним за рівнем складності: зупинка бізнесу, зруйновані торгові об’єкти та розподільчі центри, релокація персоналу, знищення логістичних ланцюгів, накопичення дебіторської заборгованості окремими мережами тощо. Труднощі на ринку підсилювалися емоційними втратами героїв, деякі з яких були не тільки воїнами, а й вагомими постатями на ринку ритейлу. Одним з них був Євген Кулинич, пам’яті якого присвячено матеріал у січневому випуску All Retail.

Попри усі складнощі ринок вистояв та торгові мережі зуміли зберегти свою діяльність. Які тенденції у розвитку ринку спостерігатимуться у 2023, читайте у журналі.

У січневому випуску ви знайдете такі матеріали:

Новини ринку. Працівники з України думають залишитися в Польщі: майже кожен другий біженець очікує на розвиток ситуації.

ТОП-тема. Символ відданості та ветеран ритейлу: світлій пам’яті Євгена Кулинича.

Інтерв’ю. Про специфіку розвитку мережі «М’ясомаркет» в умовах війни та плани на майбутнє розповів Дмитро Озеран, керівник управління по роботі з франчайзі МХП.

Інфографіка. Лідери ринку ритейлу України 2022 року в розрізі ключових сегментів.

Консалтинг. Чому особливо важливо страхувати працівників під час війни?

Тренди ритейлу. Канули в Лету: 5 українських продовольчих мереж, які покинули ринок у 2022 році.

Споживчі товари. NEPOBORNA. Створена під час спротиву: історія створення бренду української горілки.

Думка. Поганий той ритейлер, що не хоче стати виробником. Або все не зовсім так? — про власне виробництво від співвласника Студії маркетингу та дизайну MUST Володимира Поліщука.

Іноземний досвід. 6 технологічних трендів ритейлу, які змінили галузь.

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у грудні 2022 року.

Хочете придбати електронну версію журналу? Переходьте за посиланням та отримайте доступ.