ТОП-тема
Інтерв'ю
Тренди ритейлу
Іноземний досвід
Споживчі товари
Символ відданості та ветеран ритейлу: світлій пам’яті Євгена Кулинича
ТОП-тема
Інтерв'ю
Тренди ритейлу
Іноземний досвід
Споживчі товари
Минулий рік видався унікальним за рівнем складності: зупинка бізнесу, зруйновані торгові об’єкти та розподільчі центри, релокація персоналу, знищення логістичних ланцюгів, накопичення дебіторської заборгованості окремими мережами тощо. Труднощі на ринку підсилювалися емоційними втратами героїв, деякі з яких були не тільки воїнами, а й вагомими постатями на ринку ритейлу. Одним з них був Євген Кулинич, пам’яті якого присвячено матеріал у січневому випуску All Retail.
Попри усі складнощі ринок вистояв та торгові мережі зуміли зберегти свою діяльність. Які тенденції у розвитку ринку спостерігатимуться у 2023, читайте у журналі.
У січневому випуску ви знайдете такі матеріали:
Новини ринку. Працівники з України думають залишитися в Польщі: майже кожен другий біженець очікує на розвиток ситуації.
ТОП-тема. Символ відданості та ветеран ритейлу: світлій пам’яті Євгена Кулинича.
Інтерв’ю. Про специфіку розвитку мережі «М’ясомаркет» в умовах війни та плани на майбутнє розповів Дмитро Озеран, керівник управління по роботі з франчайзі МХП.
Інфографіка. Лідери ринку ритейлу України 2022 року в розрізі ключових сегментів.
Консалтинг. Чому особливо важливо страхувати працівників під час війни?
Тренди ритейлу. Канули в Лету: 5 українських продовольчих мереж, які покинули ринок у 2022 році.
Споживчі товари. NEPOBORNA. Створена під час спротиву: історія створення бренду української горілки.
Думка. Поганий той ритейлер, що не хоче стати виробником. Або все не зовсім так? — про власне виробництво від співвласника Студії маркетингу та дизайну MUST Володимира Поліщука.
Іноземний досвід. 6 технологічних трендів ритейлу, які змінили галузь.
Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у грудні 2022 року.
Дата публікації:
Виходячи з потреб гравців ринку роздрібної торгівлі України в існуванні профільного видання, в 2011 році ми запустили проект електронного журналу All Retail. Метою видання є надання аналітичної інформації, що приносить практичну користь ритейлерам, виробникам FMCG, торгового обладнання та іншим операторам.
Матеріали, які публікуються в журналі All Retail, є ексклюзивними і не дублюються в інших ЗМІ.
Журнал ll Retail виходить щомісяця, його обсяг — 50-60 сторінок. Журнал надається передплатникам електронною поштою у вигляді файлу PDF.
All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього ритейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.
All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок ритейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.
Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.
All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.
Що необхідно для оформлення замовлення?
Оплата і ціни
Способи оплати
Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.
Через соціальні мережі
або
Через соціальні мережі
або