Опубліковано

Мережа VARUS запустила онлайн-магазин свідомого продуктового шопінгу

Для того, щоб розповісти про свідомий та зручний шопінг, VARUS створив разом з агенцією I AM IDEA креативну кампанію «Коли тямиш». В центрі — побутові лайфхаки, знижки та зручний процес доставки для клієнтів.

«Креативна кампанія це — інструмент для привертання уваги клієнтів та спосіб виокремитися від конкурентів. Таким чином ми хотіли розповісти про свідомий та легкий підхід до покупок, полегшити трохи життя українцям. А тепер фразу „Коли тямиш, замовляєш на varus.ua“ наспівують усі, хто хоч раз її почув», — розповідає Олег Спірін, e-commerce директор VARUS.

Часто головний виклик покупок офлайн — це довгий та невиправданий процес. За продукти споживачі платять не лише грошима, а й часом, іноді нервами, енергією та емоціями. Але українці продовжують ходити до супермаркетів, бо це вже давно стало звичкою.

Мережа супермаркетів VARUS розвиває напрям e-commerce, щоб показати українцям, що існує інший шлях. Концепція онлайн-магазинів точно не нова, але зараз особливо актуальна — нема потреби стресувати через зайву пляшку молока або витрачати час в магазині, завжди можна придбати продукти в потрібний момент. Після запуску комунікаційної кампанії з квітня 2023 року, ріст онлайн-замовлень збільшився на 56%, а середній чек виріс на 15%.

Важливою частиною комунікації бренду стали ілюстровані персонажі — Варусята. Ці персонажі є втіленням комунікації. Вони допомагають людям жити простіше, знаходити неочевидні рішення собі на користь, а на продуктовий шопінг витрачати мінімум зусиль та нервів.

Онлайн-магазин varus.ua працював в тестовому режимі ще у 2020 році. Зараз клієнтам доступна планова доставка (є можливість обрати 20-хвилинні слоти) та самовивіз із 70 магазинів.

Мережа VARUS планує продовжувати розвивати e-commerce-ініціативи — відкриття дарксторів, покращення доставки, сканування товарів та цифрові чеки. Все, щоб полегшити досвід покупки продуктів для клієнтів. Нині бренд готується розширювати географію на всі регіони України.