Опубліковано

ДіEVA стратегія: ВТМ мережі EVA відзначено національною бізнес-премією

В рамках XV Міжнародної щорічної практичної зустрічі Private Label-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ, 8 вересня в Києві відбулося вручення національної бізнес-премії Private Label-2023. Нагороду в номінації «Найкращий проєкт Private Label-2023» отримала лінія магазинів EVA (ТОВ «РУШ») з новою лінійкою засобів для піклування про малюків від народження бюджетної дитячої ВТМ Honey Bunny – доглядова косметика, гігієнічні товари та побутова хімія.

Під час зустрічі керівниця департаменту власних торгових марок EVA Галина Ободець на прикладі ще однієї успішної ВТМ мережі — косметики GlamBee — поділилася з учасниками заходу досвідом, як створити ефективну привабливу private label в сучасних умовах. З 2021 року GlamBee займає 2 місце за товарообігом в категорії серед 28 брендів, наразі нараховує 312 SKU активного асортименту і щороку оновлюється свіжими колекціями.

Лінія магазинів EVA розвиває напрям ВТМ вже 13 років (з 2010 р.). Наразі має у портфелі 55 власних торгових марок (близько 6000 SKU). До кінця року планує запустити в продаж ще 5 нових — в категоріях skin care, makeup, SPA, dental care. Частка продажів ВТМ в EVA — одна з найбільших в Україні: вже кілька років поспіль кожна третя SKU у кошику клієнта — це товар власної марки мережі. За останні пів року даний показник зріс ще на 3 пункти, що підтверджує актуальність для споживачів.

На думку Галини Ободець, події останніх років стали викликом для напряму ВТМ і одночасно поштовхом для розвитку власних проєктів, адже не всі бренди, до яких звикли споживачі, залишились доступними. Наразі зусилля її команди сконцентровані на пошуку раціональних рішень, які дозволяють клієнтам не зменшувати споживання, не збільшуючи при цьому витрати. Та паралельно розвивається абсолютно весь товарний портфель. Зокрема, вже незабаром на полицях EVA мають з’явитися власний бренд декоративної косметики, виготовлений у Кореї, та професійні засоби для фарбування нігтів. Також розвиватиметься панчішно-шкарпетковий напрям та доповнюватиметься портфель товарів з догляду за волоссям і шкірою.