Опубліковано

Auchan випустив першу на ринку повністю цифровану рекламну газетку

Клієнти Auchan Polska отримали інноваційну повністю інтерактивну цифрову газетку. Вона містить нові тематичні розділи та кулінарний контент у форматі відео.

«Під час покупок клієнти охоче звертаються до рекламних газеток. І, як ознака часу, все частіше до їхніх електронних версій. У нашому, першому на ринку, інтерактивному журналі вони знайдуть не лише інформацію про поточні акції, але й більше інтерактивного контенту», — прокоментувала Малгожата Пєкарська, директорка з питань бренду, клієнтів, даних, SI в Auchan Polska.

Інтерактивна газета Auchan була інтегрована з e-commerce: переглядаючи газету, можна придбати товари онлайн через посилання на сайт.

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс забезпечує легку навігацію. У газеті з’явилися інтерактивні елементи, які заохочують до взаємодії — достатньо натиснути на них, щоб перейти до блогу Auchan або на сторінку з рецептами.

Наприклад, напередодні Великодня покупці можуть ознайомитися з тематичними рецептами, а у блозі прочитати тенденції декорування святкового кошика.

Інтерактивна газета також включає нові тематичні розділи, зокрема про власну торгову марку мережі Pewni Dobrego. Завдяки анімаційним елементам в газетці, промоакції та пропозиції дня виділяються. Клієнти, які бажають приєднатися до програми лояльності «Скарбничка», також можуть зробити це через газетку.

Відтепер інтерактивна газета буде виходити двічі на місяць, а з вересня 2024 року кожен випуск буде інтерактивним.